• Missix

Prison Break!

Ikväll är det dags igen. Kl 21,00 på 5:an.
    Vi ska titta och dräggla över en av dom snyggaste killarna på tv! Samt få en timme att gå med spännande underhållning.

Så fram med haklappar och rondskålar tjejer.

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-21 18:41:39:
    Nej inte på 5:an ju... På tv3 är det ju... Sorry!!
  • Svar på tråden Prison Break!
  • dio

Dom är inne på hm 8 avsnittet kanske på säsong 2 i USA

Im Pretty Sure I got my car pregnant!
  • Licizzi

Jag menar såklart vicepresidenten´s bror o varför dem ville att han skulle vara "död" här är så många frågor men inga svar..

♥ Älskar D o Cicci Bella f. o5o726 ♥
  • dio

Haha men serien kan väl fortsätta utanför fängelset?

• Wallin86

Jaha, då är det bara att stå ut ett par veckor till, man är ju så fruktansvärt nyfiken!!! Ja det finns så erhört många frågor, så händer det helatiden något nytt, som också måste redas ut...ja det är verkligen spännande!!!

• dio

Jepp, det måste ju fortsätta sen om dom tar sig ut vill säga haha
    Sen blir det ju spännande och se dom på rymmen. Hur det går med Lincons son, och vice presidenten osv. Hur blir det med Sarah och Michael?

• Wallin86

Jo jag antar ju att serien fortsätter utanför, fågel som viskat i örat, men då har de ju kommit den vär som man varit nyfiken på..!! Men klart att det är spännade att se hur det går för dem efteråt...!!!

• dio

Hrm var är dom i serien i avsnitt 20, så jag inte försäger mig av misstag pga dåligt minne

• Emilia82

det saknar jag när jag bodde i sverige,för här måste jag sitta uppe till kl 12 ikväll...börjar 22 här...

• Wallin86

Mikael är uppe hos fängelse direktörn och hotar honom med postiol, och berättar att han tänker rymma!! Lite besviken på detta faktiskt...men har har ju en mening med allt!!

Svar på tråden Prison Break!