• Missix

Prison Break!

Ikväll är det dags igen. Kl 21,00 på 5:an.
    Vi ska titta och dräggla över en av dom snyggaste killarna på tv! Samt få en timme att gå med spännande underhållning.

Så fram med haklappar och rondskålar tjejer.

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-21 18:41:39:
    Nej inte på 5:an ju... På tv3 är det ju... Sorry!!
  • Svar på tråden Prison Break!
  • IdaM

grrr.... så dåligt palnerade reklampauser!! Mitt i de mest känslosamma scener så blir det nån jä-la gubbe som spelar poker med en fågel!!

Lev Väl
  • Jannie

klart att ahn inte dör de tror inte jag, men man försökte sätta sig in i situationn jag satte mig in att jag var advokaten och de var typ min kille som skulle avrättas sååå sjukt.....

sen såg man på michael att han bölade på riktigt så då blev det ännu sorgligare.....

• Missix

Riktigt sorgligt... Men inte kan han dö... Serien ska ju fortsätta ett tag till ju!

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Jannie

måste bara säga att han eeeee sååå snyggg!!!!!

• tinanilsson

Vilket kanon avsnitt, satt och lipade som en galning
    Men vilket slut då.... Vill se mer

• MaDdO

Sorry Missix! Var bara tvungen att retas lite, klart jag inte berättar!

• MaDdO

Förresten, måste bara fråga er som liksom jag tycker att han är SÅÅÅÅ läcker! Har ni sett bild på honom när han LER och då menar jag inte det där gulliga sexiga leendet utan ett stort brett smile alltså...då är han (sorry girls) faktiskt RIKTIGT ful! *skratt*

Men jag försöker glömma den bilden....det måste varit en dålig dag då bara! *intalar mig*

• MaDdO

Inte på datorn, den fanns i en sån där skvaller tidning vi hittade på jobbet....vet inte ens om vi har den kvar!

Svar på tråden Prison Break!