• Missix

Prison Break!

Ikväll är det dags igen. Kl 21,00 på 5:an.
    Vi ska titta och dräggla över en av dom snyggaste killarna på tv! Samt få en timme att gå med spännande underhållning.

Så fram med haklappar och rondskålar tjejer.

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-21 18:41:39:
    Nej inte på 5:an ju... På tv3 är det ju... Sorry!!
  • Svar på tråden Prison Break!
  • Angelstorm

Han Wenthworth Miller har ju en rätt rolig bakgrund iallafall. Iallafall om man kollar var han kommer ifrån.

Hittat på imdb.com

"He is of African, Jamaican, English, and German descent on his father's side, and of Russian, French, Dutch, Syrian and Lebanese descent on his mother's side."

• Fastidious

Oj.. vilken prestationsångest! Men då passar det ju bra med en svenska för honom då!

• Licizzi

oj, jisses..Han har släkt lite varstans ser jag..

• Angelstorm

I Sverige är ju Prison Break fortfarande bara på säsong 1? Tyckte jag läste nått om säsong 2... I USA möjligtvis

• Missix
    Angelstorm skrev 2006-08-25 22:01:47 följande:
    I Sverige är ju Prison Break fortfarande bara på säsong 1? Tyckte jag läste nått om säsong 2... I USA möjligtvis
    Men det började ju igen nu efter ett sommaruppehåll. Brukar man inte kalla det för ny säsong? 1 i våras o 2 nu? Fast jag vet inte, det får vara vad det vill, så länge det kommer på måndag igen
  • Pyret 78

I Sverige är det bara säsong 1 som går. Säsongen har 22 avsnitt. Vet inte varför de gjorde ett uppehåll mitt i allt. På norsk TV3 visade de säsongen i sin helhet. Har just laddat ner och tittat på första avsnittet i säsong 2 som just börjat visas i USA. Det är spännande värre.

• Missix

Aha... tack pyret

• felicityporter

Pyret 78: Tycker du att säsongspremiären av säsong 2 var spännande? Njae, jag kan faktiskt inte hålla med om det... Kändes väldigt B om man jämför med säsongsavslutningen av säsong 1 som jag tyckte höll väldigt hög klass.

• Pyret 78

felicityporter: jag gillde början på säsong 2. fast jag gillar när det är lite katt o råtta-lek. Ska bli spännande att se fortsättningen. På tisdag finns ett nytt avsnitt att ladda ner.

• Angelstorm

Oh ja, jag håller me :) måste erkänna, jag hade inte sett någonting alls av Prison Break innan denna veckan... inte ett enda avsnitt... men så laddade jag ner alla avsnitt som finns än sålänge o började titta o jag fastnade rätt lagom :) så jag har alltså kikat på 22 + 1 avsnitt bara sedan i onsdags =) men har ju tiden också så, tyckte det var dags o kolla upp va alla pratar om... o ja tänkte inte på det innan men Wenthworth är faktiskt väääldigt het! Även när han smilar lite grann =D

Svar på tråden Prison Break!