• Missix

Prison Break!

Ikväll är det dags igen. Kl 21,00 på 5:an.
    Vi ska titta och dräggla över en av dom snyggaste killarna på tv! Samt få en timme att gå med spännande underhållning.

Så fram med haklappar och rondskålar tjejer.

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-21 18:41:39:
    Nej inte på 5:an ju... På tv3 är det ju... Sorry!!
  • Svar på tråden Prison Break!
  • KikiBoo
    SkrikandesSkrikandesSkrikandesSkrikandes  *hata reklam* SkrikandesSkrikandesSkrikandesSkrikandes

Mmm mariah carey videon men Wentworth är juh riktigt great, haha!!
  • HelenN

Är det bara jag som tyckte att gårdagens program var lite segt? Det hände ju egentligen inte särskilt mycket!
    Jaja det är kanske bara jag men det känns lite som om dom ville dra ut på det lite!
    Men vilken tur att man har nåt snyggt att vila ögonen på! Räcka ut tungan

• Missix

Ja åhh, igår när han vaknade upp på britsen och tittade på läkaren *suck* Dom ögonen, dom ögonen...

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Licizzi
    Jag tyckte att d var spännande igår..

Jag tycker faktiskt att han som spelar Lincoln oxå ser bra ut..Glad
    ~~Lycklig mamma till Cicci 050726~~
  • almn

Lite drygt är det ju. Det är ju fortfarande första sässongen de visar i svergie. I USA visar dem nu den andra sässongen.. Min sambos kompis har koll på det o ser andra sässongen nu.. Givetvis vill han berätta vad som händer. Håller för örona då :-P

• nerina

Åhhh,jag missade första halvan av gårdagens avsnitt pga strömavbrott!!! Så typiskt!

Kan nån vara jättegullig och berätta vad som hända? Hur undvek Lincoln avrättning?

• Gravid18

Det var en person som ringde in ett anonymt tipps om att dom kan ha tagit fel person så dommaren sköt upp avrättningen. Tror tippset var så och nu ska dom gräva upp kroppen och kolla ifall det är han..

• dio

Jaa..herregud. Snyggare karl får man ju leta efter

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra
  • dio

Lite ögongodis

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra
  • Idawho

Hur många avsnitt är det i säsong 1??

Svar på tråden Prison Break!