• Lady Tess

Vi Som Äter Reductil :-)

Eftersom den gamla Reductil tråden är borta så startar jag en ny!

Vi som äter Reductil eller är nyfikna på att göra det kan stötta och följas åt i denna tråd

Reductil är ett Viktminsknings läkemedel som skrivs ut av läkare.

Vi som följs åt i denna tråden är seriösa och följer det våra läkare sagt

www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt....

Så nu kan vi bara kämpa kämpa och kämpa 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-24 15:34:10:
    Denna fungerar förhoppningsvis bättre!

www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp&DocTypeID=7&UserTypeID=2
  • Svar på tråden Vi Som Äter Reductil :-)
  • Alyssa

Bonanza; det är nog ganska stor chans att du kan få det utskrivet.  Med tanke på ditt BMI. Ring vårdcentralen imorgon och boka tid hos en läkare. Då får du veta säkert.

Lycka till!

• Alyssa

Guldhjärta! Kör på att det är mensen! Alla vet vi vad mensmonstret kan göra med oss

• Ellihur

BONANZA: Man får ju inte äta Reductil när man ska ha barn....
    Du kanske ska vänta med att ta dom, man vat ju aldrig hur länge R sitter kvar i kroppen.

Om du inte börjar med R så har jag ett tips....
    Ät var 3:e timma. Små portioner, du blir då aldrig hungrig och förbränningen ligger på topp hela tiden.

Lycka till med allt..

• Bonanza

Ellihur - det är så alltså? Ok, då kanske jag ska ta tag i det efter nästa barn. Och bara försöka gå ner en 10 kg i vikt nu, på egen hand.

3:e timme, små portioner. Ska tänka på det.

I'm back in the game!
  • 3barnsmor35

Jaaa, då får jag nog med vänta, vill ha minst två till

Världens bästa mamma till mina barn
  • Ellihur

Ni kan ju kolla med era läkare vad dom har att säga.

• Ellihur

Glömde säga en sak om sötsug.....

Jag brukar ta en eller två bitar av 70% choklad kaka. Då behöver man inte något mer... Suget är då borta, prova!!!!

• GULDHJÄRTA

Ja jag hoppas att det beror på mensen, för i går åt jag choklad, en liten bit, och sen bakade min dotter en kladdkaka som jag åt en bit av, kunde inte motstå, och det har inte varit något problem tidigare.

Måste ta nya tag nu.

• Ellihur

Hejsan, hur går det för er med motion...

Jag tränar styrketräning 2ggr /veckan. Min läkare rekomenderade att jag skulle promenera 30min /dag men det har inte blivit en enda gång sedan jag börjat med R. Kanske jag skulle nå större resultat om jag gick ut och gå....

Vilken veckodag väger ni er??

• Blondies

Jag var hos läkaren i maj och fick reductil.Läkaren sa att han inte trodde på tabletterna och ville att jag skulle göra en operation och snöra ihop magsäcken. :( Han kunde skriva en remiss direkt och se till att det skulle gå snabbt att få det gjort. För info så vägde jag 112 kg och är 169 cm lång. Jag är glad att jag stod på mig och sa att jag ville prova Reductil ! Jag har tills idag lyckats gå ner 17 kg och 20 cm i midjan har gått från 50-52 i byxor till storlek 42. Köpte ett par byxor i storlek 44 för ca 3 veckor sen och nu är de förstora och var i väg i fredags och köpte ett par lika byxor i storlek 42. Jag rekomenderar verkligen att använda reductil för mig har det verkligen funkat och jag är glad att jag inte gick på läkarens råd att operera mig. Visst det är säkert inget fel på den operationen den funkar säkert men jag tar hellre tabletterna än att nån ska skära i en. Hur har det gått för Er andra ? Hur mycket har Ni rasat ? Kramisar

Svar på tråden Vi Som Äter Reductil :-)