• Lady Tess

Vi Som Äter Reductil :-)

Eftersom den gamla Reductil tråden är borta så startar jag en ny!

Vi som äter Reductil eller är nyfikna på att göra det kan stötta och följas åt i denna tråd

Reductil är ett Viktminsknings läkemedel som skrivs ut av läkare.

Vi som följs åt i denna tråden är seriösa och följer det våra läkare sagt

www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt....

Så nu kan vi bara kämpa kämpa och kämpa 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-24 15:34:10:
    Denna fungerar förhoppningsvis bättre!

www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp&DocTypeID=7&UserTypeID=2
  • Svar på tråden Vi Som Äter Reductil :-)
  • Lady Tess

Franny-----Faaaan va surt

Grattis till er/oss andra!

Bara att kämpa på!!

Ser fram emot Torsdags vägningen!!!

Kram

♥ William 04-10-18 ♥
  • Alyssa

Är det verkligen INGEN som kan svara på mina frågor? För att jag inte fått R utskrivet ännu eller vadå?

Känns som man bara blir ignorerad härinne

• michiara

jag har inte hämtat ut mina reductil ännu så jag vet inte vad dom kostar..kan tänka mig att de blir rätt dyra eftrersom jag fått för 3 mån

~~* vad vore livet utan - pepsi max *~~
  • Supermamsen

Nyfiken funkar det och känner någon biverkningar ?

• Alyssa

Ok men du får bara hämta ut för en månad i taget inte alla 3 på en gång.

• michiara

nej det stämmer nog, jag fick 100 tabletter iaf

~~* vad vore livet utan - pepsi max *~~
  • Ellihur

Alyssa, R kostar 602kr för 4 veckor.

Jag har kommit på en sak.....
    Det var någon som pratade om att alla här var deppiga.... Inte så komstigt, socker beroendet ska ju bort så det är förmodligen ABSTINENS av socker som vi känner av.

Annars har jag läst att R i början var menat som antidepresivt medel men att dom upptäckte att försöks personerna rasade i vikt och tappade hungerkänslan. Roligt vetande...

Supermamsen: Det verkar funka för dom flesta coh biverkningarna är vanliga, tex muntorrhet och jag själv kämpar med förstoppning.

Lady tess: kämpa på vidare..... du vet väl att muskler väger mer än fett, kanske du har tränat så hårt att du fått mycket muskler. Gör som jag, måtta kroppen, då blir man glad även om man inte går ner i kg.

Visslan: GRATTIS, bra kämpat. Och ni andra som kämpar....GE INTE UPP....

KRAM

• Frannyfine

Nu har jag ätit 15 mg ca 1 ½ vecka och NU börjar jag faktiskt känna av dom lite! äntligen. insåg det i helgen att jag faktiskt var mätt helt plötsligt när jag käkade och att jag inte ens ville ha äppelpaj! (visst jag åt godis sen meninte både och som jag brukar ..hihi)
    Därmeot har min mage blivit helt kokko.. Jag har värsta Rännie! *sorry intimdetaljerna*
    Får springa massor på toa... Jaja bara det försvinner tils imorgon för då har jag en visning och jag tror inte det är så uppskattat om man hemma på en visning med folk säger: "Ursäkta mig jag ska bara gå å skita men ni kan väl prata lite så länge" 

På torsdag har jag gett mig f-n på att jag S-K-A ha minus på vågen! Så det så!

Ellihur du är smart du! det tänkte jag inte på det med "avgiftningen". Det tar nog ett tag innan kroppen anpassar sig när det gäller blodsocker och insulkin balans också antagligen..

Alyssa jag lovar att jag inte ignorerat dig! jag har bara inte hunnit med alls annat än att typ gnälla lite om mig själv... Självklart struntar vi inte i dig det är nog snarare så att vi är lite fixerade just nu...

• Alyssa

Jaha! Då har man varit hos läkaren idag! Hon var så snäll och förstående. Jag ska tillbaka på fredag för vägning blodprover mm. Det verkar som om hon är villig att skriva ut åt mig, det hänger bara på mina provsvar. Håller tummarna nu.

Det är nog mest min BMI som det hänger på. Annars betalar jag det ur egen ficka om jag inte får det finansierat.

Svar på tråden Vi Som Äter Reductil :-)