• Lady Tess

Vi Som Äter Reductil :-)

Eftersom den gamla Reductil tråden är borta så startar jag en ny!

Vi som äter Reductil eller är nyfikna på att göra det kan stötta och följas åt i denna tråd

Reductil är ett Viktminsknings läkemedel som skrivs ut av läkare.

Vi som följs åt i denna tråden är seriösa och följer det våra läkare sagt

www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt....

Så nu kan vi bara kämpa kämpa och kämpa 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-24 15:34:10:
    Denna fungerar förhoppningsvis bättre!

www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp&DocTypeID=7&UserTypeID=2
  • Svar på tråden Vi Som Äter Reductil :-)
  • Ellihur

michiara: Jag har Fredag som mät och vägdag. Det tycker jag är jättebra, då frestas jag inte att äta onyttigt när jag ser på resultaten. Lycka till nu på din första vecka, tänk på att äta nyttigt, motionera och dricka mycket. Då ska du se att det jättebra resultat. Lycka till...

Alyssa: Tack för dom uppmuntrande orden. Det tar några veckor att få svar, läkaren ska ju få dom och värdera dom, sen ska hon skriva ett svar till dig och skicka det..... lång tid tar det :-/

Här är mina samlade mått i cm på två veckor...
    Hals -2cm
    Handled -1cm
    Bröst -3,5cm
    Midja -6,5cm
    Mage -2,5cm
    Rumpa -6cm

Sen har det inte hänt så mycker på benen...
    Kul att mäta, då ser man verkligen att det händer mycket.

Ha en jätte bra helg alla....Kram

• michiara

ahh ja det låter ju bra med fredag. ska oxå ta det

nu är det mätdax så jag kan hålla koll på måtten..

~~* vad vore livet utan - pepsi max *~~
  • Alyssa

Ok tack Ellihur... att allt ska ta sån tid

Men vilka mått!!!! -6 på midja o rumpa!?  Det lär kännas rejält på kläderna!

• michiara

Hmm måste bara beklaga mig. jag känner minsann ingen mättnadskänsla av tabletterna. Är sugen hela tiden ändå. Som pricken över i kom min mens igår oxå så jag känner mig plufsig och stor och allt är bara bläää. Kanske därför jag är sugen på allt oxå iofs..

• Ellihur

Michiara: Jag kände inte heller någon mättnads känsla av tabletterna på min första vecka, men vänta det kommer nog.
    Prova med att minska potionerna när du äter, så märker du att du inte blir hungrig på en gång som du förmodligen blev förut, utan kan hålla dig till nästa måltid, kanske ta en frukt och vatten.
    Ni får inte glömma mellanmålen, det gör ju att man äter mindre till huvudmålet och därmed håller det oxå förbränningen i gång under hela dagen.
    Kul att du oxå mäter dig, det är något som jag tyckte var roligast, inte ynkliga 1kg på vågen.

Till er andra ett STORT TACK för era uppmuntrande ord, jag känner mig jättesmal, fast magen hänger som en halvfylld säck potatis ner mot underlivet...... det får mog bli mer situps...
    Byxorna är faktiskt för STORA, jag har öpt ett skärp på herravdelningen som är flätade gummiband, då kan jag spänna skärpet hur mycket jag vill och slipper köpa nya byxor på en gång.

Mensens pluffsighet har jag valt att ignorera....

Kram till er alla här...

• Visslan

Gaaaaaaaaaaaaa.. Nu behöver jag peppning här kan jag lova.. Jag har helt tappat sugen och jag känner inte att R hjälper på samma sätt längre..
    vill ju inte tappa det jag har åstadkommit *snyft*

Grattis till alla er kämpar som lyckas

Kram

• Ellihur

Hej visslan, du ska inte tappa modet, det är ju inte R som gör dig smal utan det har ju varit din ansträngning.
    Sen är det ju så att om du tränar så väger ju muskler mer än fett.
    Vad är problemet för dig?

Kram

• michiara
    kom igen nu tjejer

Svar på tråden Vi Som Äter Reductil :-)