• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • MrsNelson

femman
    ja va där för några månader sen och köpte massa smink, ansiktsprodukter och sånt! dom har kända märken billigt med! massor av Nivea produkter!! och dom kostar hälften mot vad dom kostar på tex ICA!!!!kollade nämligen priserna extra noga på sånt jag använder!

• Smulan80

lönnemåla: tack vad bra! då ska jag handla på mig massa saker! är ett riktigt julfreak nämligen
    längtar verkligen till måndag! är man ullareds-skadad eller? hahaha

• femman

MrsNelson: Vilka märken har de? Kanske svårt att komma ihåg?

Längtar redan tills nästa lördag!

• Zazziz

Finns den där skoaffären kvar utanför Gekås? Isåfall är den nån som vart inne där på sistone och vet om dom har nåt kul? Är ute efter vinterkängor/stövlar till mina tjejer, helst nåt i goretex eller liknande, nån som vet om det finns? Finns det skor inne på Gekås också kanske?

• lovisag
    Gosan skrev 2006-09-21 12:00:23 följande:
    Finns den där skoaffären kvar utanför Gekås? Isåfall är den nån som vart inne där på sistone och vet om dom har nåt kul? Är ute efter vinterkängor/stövlar till mina tjejer, helst nåt i goretex eller liknande, nån som vet om det finns? Finns det skor inne på Gekås också kanske?
    jag köpte ett par kavat vinterskor till min tjej, mycket billigare än i andra affärer
    ♥ O född Juli -04 ♥ E född Mars -06 ♥
  • sandy85

åhhhh ska till ullared nästa vecka :DDDDDDDDDDDD

• morriis

har vinterkläderna kommit igång ännu?

• Jessica24

Vad avundsjuk jag blir på alla som ska till Gekås/Ullared.
    Jag har ingen att åka med för tillfälligt. Men min syster var där förra helgen och shoppade en massa fint till oss. Skrattande

♥ Victor 14/3-2006 ♥
  • fritzie76

Finns det tomtekläder i stl 86. Min svärmor ska dit och jag tänkte be henne köpa i så fall. Tar också tacksamt emot förslag på leksaker till 1½-åring.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden