• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Scrapmom

Kattlise och Pyret 78: Jag kommer också vara där på lördag Räknar med sjukt mycket folk. Vi har ca tre timmars resa upp så vi kör vid halv fyra-fyra.

Eftersom ingen svarat puffar jag för min förra fråga: Någon som vet om de har julklappskalendrar med små fickor 1-24 som man hänger på väggen och fyller med en liten klapp för var dag? Vill verkligen hitta en sån

• molnen

finns det handukar/badlakan med disney motiv
    Är dessa billigare än på andra ställen?
    Vad kostar dom?

• Scrapmom
    molnen skrev 2006-11-15 18:14:16 följande:
    finns det handukar/badlakan med disney motivÄr dessa billigare än på andra ställen?Vad kostar dom?
    Har sett någon tidigare i tråden som hade köpt handdukar med vad jag tror var Heffaklumpen-motiv. Vet dock inte vad de kostade, men kolla ett par sidor bak i tråden.
  • chillie

Jag köpte badlakan med disneyprinsessorna och Heffaklumpen för 59.95

• SiLiOs

Någon som vet vad påslakansett till spjälsäng kostar ca?

♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
  • Bempa

kattlise, du vågar dig alltså ner en lördag innan jul Det är strongt! Min kompis familj var nere i lördags o dom kom inte fram med vagnar utan fick hämta korgar o bära över huvudet istället  

Själv satsar jag på måndag

• Bempa
    Sydskåning skrev 2006-11-15 16:19:38 följande:
    Kattlise och Pyret 78: Jag kommer också vara där på lördag Räknar med sjukt mycket folk. Vi har ca tre timmars resa upp så vi kör vid halv fyra-fyra.Eftersom ingen svarat puffar jag för min förra fråga: Någon som vet om de har julklappskalendrar med små fickor 1-24 som man hänger på väggen och fyller med en liten klapp för var dag? Vill verkligen hitta en sån
    Letade som en stolle efter det förra året, men då fanns det inte

KOmmer leta igen i år

Du vågar dig visst också ner på lördag. Om jag var er skulle jag nog försöka att ändra dag
  • SiLiOs
    Bempa skrev 2006-11-15 19:17:40 följande:
    kattlise, du vågar dig alltså ner en lördag innan jul Det är strongt! Min kompis familj var nere i lördags o dom kom inte fram med vagnar utan fick hämta korgar o bära över huvudet istället  Själv satsar jag på måndag
    Men flyttar inte folk på sig där nere? dum fråga kanske..
    ♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
  • Bempa
    kattlise skrev 2006-11-15 19:23:27 följande:
    Bempa skrev 2006-11-15 19:17:40 följande: kattlise, du vågar dig alltså ner en lördag innan jul Det är strongt! Min kompis familj var nere i lördags o dom kom inte fram med vagnar utan fick hämta korgar o bära över huvudet istället  Själv satsar jag på måndag Men flyttar inte folk på sig där nere? dum fråga kanske.. ♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
    Hehe, inte så dum faktiskt. Folk är liksom orörliga månag gånger, plus att vagnar ställs här i där på ställen som knappt går att rubba på...
  • Scrapmom

För att underlätta lite i trängseln tänkte jag och min mamma dela vagn. Kanske en bra ide att ha varsin korg att samla saker i för att sen lämna av i vagnen...

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden