• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • längtarefterbarn

Usch min familj kommer hit norrifrån och vi ska på GeKås den 25:e.
    Kommer garanterat vara IDIOTISKT med folk. Men de åker hit över helgen bara för GeKås så...vad gör man? Själv kan jag ju gå närsomhelst eftersom jag bor så nära.
    Tror inte att det är så hemskt mycket mindre folk på fredagen....

• MrsNelson

nää det är nog ganska lika mcyket folk kan jag tänka mig....men men det är den 25 nov eller inte alls innan jul...så vad gör man?

• längtarefterbarn

MrsNelson

Nej, det är ju det. Kan man bara den dagen så tar man med sig stora tålamodet och åker ändå! =)

Men var där när de öppnar. Kan du inte det så kom typ 3-4 timmar senare för då börjar folk vara färdiga. Kommer man en timme efter de öppnat så får man räkna med kö för då har de som kom när de öppnade inte hunnit ut ännu.

• MrsNelson

längtarefterbarn
    Vi ska vara där när det öppnar! Tänkte ta med frukost och äta det där innan!

• Marlean

Är det bara jag som tycker priserna gått upp rätt mycket? Måste nog bero på allt folk. =( Men saker som kostat 79,95 tidigare kostade 129 tidigare i veckan.

• längtarefterbarn

GeKås höjer inte priserna beroende på besöksmängden.
    Då måste det ha varit nån skillnad på prylarna ändå.

• Gummsan82

Någon som varit på Gekås för inte allt för länge sedan och sett vad de har i vinterkläder till dam?
    Behöver en snygg vinterjacka/kappa och ett par skidbyxor...
    Någon som har sett vad som finns?

• Mollymajs

Ni som vart på Ulla nyligen. vet ni om dom hade näsfrida/snorsug till barn.

• chillie

Måste fråga om nån har sett ifall kopiorna av V Beckham jeansen finns kvar. Läste för ett tag sen att nån hade köpt såna jeans för 129:-

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden