• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Rokka Jill
    chillie skrev 2006-11-14 16:11:01 följande:
    Måste fråga om nån har sett ifall kopiorna av V Beckham jeansen finns kvar. Läste för ett tag sen att nån hade köpt såna jeans för 129:-
    jag hittade inga.. =( o för ett tag sen sålde de jätte fula =(
  • chillie

Det var ju synd. Dottern vill gärna ha såna och den dyra versionen köper jag inte. Då får hon spara pengar själv

• Lindisgbg

Någon som varit där nyligen och sett vad det finns för regnkläder i strl 80-90?

Stolt mamma till Casper
  • BlygTjej

gummsan82: Jag var där i fredags och letade efter jacka. Fanns dock ingen som räckte hela vägen runt mig så jag gick till herravdelningen istället Men där fanns många damjackor i alla dess former och skidbyxor tror jag också fanns. Fanns både set med byxa och jacka och enskilda byxor. Tyvärr kollade jag inte supernoga på priserna men det brukar ju inte vara så dyrt

BF ---> 63 dagar kvar!
  • Rokka Jill
    chillie skrev 2006-11-14 16:15:06 följande:
    Det var ju synd. Dottern vill gärna ha såna och den dyra versionen köper jag inte. Då får hon spara pengar själv
    Tradera har annars,.. o de kopiorna e "bra"..
  • chillie

Då kollar jag om jag kan hitta där istället. Tack för tipset

• mammatillpojkar

lindisgbg
    jag köpte fodrade regnkläder när jag va där men det fanns vanliga oxå..

• sofia23

nån som vet om det var mkt folk idag?

• digimax

kika på deras hemsida där står alltid kötider osv så kan man kolla innan man åker

• Scrapmom

Nån som varit på Ge-kås som sett om de har sällskapsspel, och isf vad de kostar? Är speciellt intresserad av Cluedo. Någon?

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden