• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Larsson

Var förresten inne i den där märkesbutiken som ligger en liten bit ifrån,där fanns mkt snyggt!
    synd bara att man har en stooor mage som inte passar i jeans och vanliga jackor.
    helt klart värt ett besök!

• Larsson

Det fanns en del gardiner,mkt julgardiner dock.
    Annars fanns det inte så mkt snyggt (enligt mig själv) jag vill ha lite färg och så,men mkt beige och ljusgrönt.

• lovisag

kostade 69:- tror jag, är lite osäker,, tycker den funkar bra, man kan även knäppa lös den om man vill så själva fästet sitter kvar på vagnen

♥ mamma till 2 tjejer födda Juli -04 och Mars -06 ♥
  • Rokka Jill
    lovisag skrev 2006-10-05 09:41:26 följande:
    kostade 69:- tror jag, är lite osäker,, tycker den funkar bra, man kan även knäppa lös den om man vill så själva fästet sitter kvar på vagnen ♥ mamma till 2 tjejer födda Juli -04 och Mars -06 ♥
    skönt!! det sägs ju att de billigare e bättre än emmaljungas
    Larsson skrev 2006-10-05 09:39:30 följande:
    Var förresten inne i den där märkesbutiken som ligger en liten bit ifrån,där fanns mkt snyggt!synd bara att man har en stooor mage som inte passar i jeans och vanliga jackor.helt klart värt ett besök!
    HÄRLIGT ATT HÖRA!!!!! var priserna okej?
  • Busshia

vad har de för matstol?? ngn som har bild?? vad kostar dem???

• Machapuchare

Mjuka babygymmet: Jag har tyvärr ingen bild men som jag kommer ihåg det så var det ganska ljust i färgen, vitt-beige o turkost, och så var det nallar som hängde i.

Matstolen: Kollade inte så noga på den men de hade den inne i tisdags. Den var av trä med Nalle Puh på. Ganska klassisk modell, inte som Stokke utan lite mer fyrkantig.

• steffens

Hallå på er! Vi var där i lördags 30/9, mycket folk!!! Det vi fick med oss hem var bla:

- Babysitter
    - Nappar+ flaskor
    - Skinnfäll
    - Kläder till bäbis+ min 10 åriga dotter
    - Massvis av badolja, tvål, babyshampoo, talk, zinksalva mm
    - sängkläder till spjälsängen, barnvagnen
    - Badtemp, febertemp
    - Filtar
    - Tvättlappar
    - Förvaringskorgar
    - Panelgardiner
    - Dukar
    - Tekniska prylar
    - mm

Jag har säkert glömt något, men bara jag landade på 3500 kr, men jag ångrar inget köp alls! De har jättemycket bra och fina grejer, och man ska minsann passa på! För sedan har man inte alls tid till det. Man kan ju knappast ta med sig småbarn dit, stackars dom i så fall!

• Rokka Jill

panelgardiner.. har de sakerna till gardinerna med eller e det bara panelgardinerna..

• Lillklillen

Dom är jätte billiga på tillbehören till gardiner undet halva priset på mycket

• Rokka Jill
    Lillklillen skrev 2006-10-05 10:07:55 följande:
    Dom är jätte billiga på tillbehören till gardiner undet halva priset på mycket
    tack gardiner behövs i detta hushållet med
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden