• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Diorlover

ska dit nästa vecka på lrödag vi är väl där ca en halvtimme efter dom öppnat, ok tid eller?`Hoppas dom har mkt bebisgrejor. för det är det som ska handlas. eventuellt lite mammakläder om där finns ngt fint, ingen som såg ngt snyggt nu på sneare dagar kanske???

• längtarefterbarn

Nej jag tycker inte heller bilmuseúm låter skoj. Göran Karlsson hade visst en stor samling dyra bilar som nu finns i ett museum i Knäred eller nåt sånt idag och det är inte tillräckligt mycket besökare.

• längtarefterbarn

Idag var det för övrigt helt sjukt mycket folk på GeKås och samtliga besökare var som besatta av djävulen! Jag trodde aldrig jag skulle komma därifrån levande...

• nublu

längtarefterbarn : Hoppas att du fick med dig några fynd efter slitet i skärselden!

Gah, jag ska åka bussresa till Ullared den 17:e. Undrar hur jag ska få med mig allt hem?

• längtarefterbarn

nublu

Japp, handlade julklappar och lite snygga krukor och sånt. Bor iofs alldeles i närheten av GeKås så om jag inte hade varit så jävla envis hade jag ju kunnat gå ut och åka tillbaka senare på dagen eller i morgon. Är ändå där flera dagar i veckan....

• Niccita

Jag ska till Gekås den 18:e, så passar på o slænga in en fråga hær..

Grabben ønskar sig en "pojkdocka", vet ni om det finns det dær?
    Han ønskar sig æven en dockvagn, finns det några bra o billiga?

• Emelie22

Nån som har koll på och julgrejerna kommit än? Ikea har juh redan börjat med sitt.. hehe..

• Minja

längtar efter bebis: *skrattar* då var det nog min kompis som var en av *djävlarna* för hon var där och hon skulle handla _mycket_

• loveliva
    Hej alla Gekåsfantaster
    Undrar om någon har sett till en åkbräda på Gekås, till vagn alltså
  • längtarefterbarn

Emelie22 Julgrejerna kom i juli redan och nu har de massor!

minja Haha Folk som handlar mkt är inga problem. Det är mest allt folk som SKA fram till varje pris, som tränger sig i köer och svär och härjar...

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden