• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Emelie22

oh va spännande, hoppas dom inte är slut då när jag kommer i slutet av november.. =P

• Mystjejen

SNYFT!!! Ska åka den17:e, men upptäckte idag att mitt körkort går ut den 9/10 så jag måste fixa det på må. Och det lär väl inte vara klart till dess... Trodde man blev förvarnad innan det går ut...

• Minja

Mys tjejen: Trodde ochså att man fick hem en "påminnelse", bytte i och försi körkort -01 så jag skall väl "klara" mig några år till
    Fixa ditt körkort , du får väl något slags intyg på att det nya är på väg och du kan "köra med det gamla"

• nublu

Mystjejen : Va, ska du också dit den 17:e?! Jaja, bara vi inte ryker ihop om någon lantligt romantisk inredningsdetalj bara.

• Nadjis
    Niccita skrev 2006-10-06 18:59:36 följande:
    Jag ska till Gekås den 18:e, så passar på o slænga in en fråga hær..Grabben ønskar sig en "pojkdocka", vet ni om det finns det dær?Han ønskar sig æven en dockvagn, finns det några bra o billiga?
    jag ska med dit den 18:e! Vet att det finns/har funnits billiga paraplysulky dockvagnar iallafall!
  • loveliva

Ingen som vet om det finns åkbrädor på Gekås???

• nublu

loveliva : Ingen aning. Har en liggandes i källaren som aldrig används.

• Mamman till två

Någon som vet hur det ser ut med regnkläder för vuxna & barn??..

• Nadjis

Anna h84, jag frågade om regnställ till vuxna och det ska finnas ett set med jacka och byxa för 129 kr till vuxen! Ska också köpa det nämligen.

• Donna69

ska åka o slösa alla mina pengar på gekås den 21....  

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden