• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • längtarefterbarn

Kombivagnen de har på GeKås är av märket modi. Känner 4 stycken som köpt den och samtliga vagnar har gått sönder. Det ena paret har bytt sin 4 ggr(!!!) Bara tur som gjort att deras dotter inte skadat sig. Handtaget har lossnat, hjulen har trillat av under färd och chassit har vikt sig eller inte gått att fälla ihop överhuvudtaget. Modi har haft massor emd problem med sina vagnar, men de har säkerligen många köpare som är nöjda oxå.
    Själv har jag inga barn så jag har av naturliga skäl ingen vagn heller. =/

• längtarefterbarn

En sak till förresten:
    Nån undrade vad de ska göra med de 4000 kvadratmeter som ska läggaas till. Det enda jag vet är att de ska bla göra babyavdelningen större, den går tydligen vanvettigt bra! Det pratas om att husdjursavdelningen ska få mer plats oxå.

• ung83

längtarefterbarn: ok..jag hade en modi förut men jag gillade den inte så jag hade den bara i ca 3 veckor...så jag köpte en emmaljunga istället...o är hel nöjd..

• sandy85

jag var där idag..handlade visst för 5000 idag med  :P som förra veckan.. har 30 mil dit  :) åkte bussresa..

• fraggeln

Tack Smurfan28, Jag ställer min Ullaredsfråga här oxå:
    Finns mjukliftar på Ullared? Är det någon som vet vad de kostar isåfall och vilka vagnar de passar till. Vi ska ha en Emmaljunga men jag kommer inte ihåg mer vad den heter.

Är det någon som köpt deras spjälsäng och är nöjd om de hunnit prova den, går den att ha i olika lägen?

• Fanny2

Skall till Ullared på lördag. Måste jag köa tror ni?

• längtarefterbarn

Fanny2
    Är du där kl 7 när de öppnar är det nog inga problem, men kommer du mitt på dagern får du räkna med köer.
    De senaste veckorna har det varit vansinnigt mycket folk på GeKås varenda dag.

• Lillklillen

Vi var där vid öppningen  då var det köer. Efter någon timme var det bara att gå in

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden