-
.
-
Svar på tråden Pandas hangarounds
-
Vill du bli min manager AngiePangie? -
JAAAAAA!!!!!!!Panda skrev 2006-09-08 16:58:15 följande:Vill du bli min manager AngiePangie? /Kan nu titulera mig som fotograf
*Gråter av lycka!!!!*
-
ähh.. *skaffar sig nån ny att dyrka*
-
Som vem? Det finns ingen bättre än mig. Jag är vacker, snäll, godhjärtad och full av empati.KatastrofKatt skrev 2006-09-08 17:00:49 följande:ähh.. *skaffar sig nån ny att dyrka* -
Ha! JAG är bättre såklart!Panda skrev 2006-09-08 17:03:26 följande:Som vem? Det finns ingen bättre än mig. Jag är vacker, snäll, godhjärtad och full av empati. /Kan nu titulera mig som fotograf
-
Drar katten lite i svansen som straff för att hon ens tror att det finns någon som Panda!!!
-
*Hmpf*FruSnigel skrev 2006-09-08 17:04:10 följande:Panda skrev 2006-09-08 17:03:26 följande: Som vem? Det finns ingen bättre än mig. Jag är vacker, snäll, godhjärtad och full av empati. /Kan nu titulera mig som fotografHa! JAG är bättre såklart! ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ santakaos.blogg.se/ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ -
MIG exempelvis.
jag är klok, rar, snygg, len, gosig, stark, lysande, vis, mjuk, trygg, glad och fullast...
och jajuste.. jag hyser en massa empati också
-
*fräser, reser ragg och visar klorna*Aangiee skrev 2006-09-08 17:04:46 följande:Drar katten lite i svansen som straff för att hon ens tror att det finns någon som Panda!!!
passa dig du, angiepangie.. annars kanske jag slickar dig i ansiktet med min oerhört sträva tunga.. eller nåt.. öööh.
-
KatastrofKatt skrev 2006-09-08 17:08:16 följande:Drar katten lite i svansen som straff för att hon ens tror att det finns någon som Panda!!!*fräser, reser ragg och visar klorna*passa dig du, angiepangie.. annars kanske jag slickar dig i ansiktet med min oerhört sträva tunga.. eller nåt.. öööh.
Tänk på att AngiePangie är av könet "girl".