• Anne M

Pandas hangarounds

Här kan alla mina fans skriva en rad eller tre Penga mun.
    /Kan nu titulera mig som fotograf
  • Svar på tråden Pandas hangarounds
  • Anne M
    KatastrofKatt skrev 2006-09-08 16:39:31 följande:
    shit.. nu kommer jag aldrig kunna kolla på s n a f u utan att få den "bilden" i huvudet!
    , don´t look at him, look at the sperm
  • Anne M
    FruSnigel skrev 2006-09-08 16:41:32 följande:
    Panda- Va?!Nä nu förstår jag INGENTING. Jag är så oskyldig så....* nynnar för mig själv*Ps, visst är detta ett litet fusk för att öka din lista.....dumma dig ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ santakaos.blogg.se/ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    Nope, för att stärka mitt ego .
  • KatastrofKatt
    vickis75 skrev 2006-09-08 16:41:06 följande:
     *asg* Stackarn kommer säkert undra varför du tittar så konstigt på honom!!
    eller varför jag inte tittar på honom alls, utan gömmer ansiktet i händerna och springer åt motsatt håll, varje gång jag ser honom komma!
  • vickis75
    KatastrofKatt skrev 2006-09-08 16:43:16 följande:
    vickis75 skrev 2006-09-08 16:41:06 följande:  *asg* Stackarn kommer säkert undra varför du tittar så konstigt på honom!! eller varför jag inte tittar på honom alls, utan gömmer ansiktet i händerna och springer åt motsatt håll, varje gång jag ser honom komma!
    Hm, ja eller det...

• Anne M

Komma eller komma, katten?

• vickis75
    Panda skrev 2006-09-08 16:44:46 följande:
    Komma eller komma, katten? /Kan nu titulera mig som fotograf

*går och lockar på maken för att få honom att gräva fram mina gamla örhängen ur förrådet*
  • Hustomten

Vilket snusk ni damer pratar. Fortsätter ni så här kanske snigeln blir pilsk. Och då blir ju hennes gubbe glad......då kanske han äntligen får sig något....
    eller så kanske det är snigeln som får sig något...i mungipan eller vad det nu var...

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ santakaos.blogg.se/ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
  • Anne M
    FruSnigel skrev 2006-09-08 16:47:09 följande:
    Vilket snusk ni damer pratar. Fortsätter ni så här kanske snigeln blir pilsk. Och då blir ju hennes gubbe glad......då kanske han äntligen får sig något....eller så kanske det är snigeln som får sig något...i mungipan eller vad det nu var... ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ santakaos.blogg.se/ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    Om gubben får en i mungipan så blir jag förskräckt .
  • KatastrofKatt
    Panda skrev 2006-09-08 16:44:46 följande:
    Komma eller komma, katten? /Kan nu titulera mig som fotograf
    *bryter ihop till en darrande kattskrällehög*

jisses.. det var den vänskapen liksom.. säger du det åt honom när han kommer HEM?
    eller ska jag bara sluta höra av mig? Generad
Svar på tråden Pandas hangarounds