• Anne M

Pandas hangarounds

Här kan alla mina fans skriva en rad eller tre Penga mun.
    /Kan nu titulera mig som fotograf
  • Svar på tråden Pandas hangarounds
  • Hustomten

Ha, jag är INTE ett av dina fans så jag tänker då minsann INTE skriva någonting här...Fundersam

Bara så du vet

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ santakaos.blogg.se/ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
  • Anne M

Över 314 tittningar har jag haft på mina bilder i dag .

WIEEE Skrattande.

• Aangiee
    Panda skrev 2006-09-08 16:34:10 följande:
    Åååhhh som jag har letat efter dig idag! jag följde efter dig på konsum, såg när du köpte underkläder och vinkade till taxin du tog hem!( Som ett äkta fan gör?? eller??) haha.. bara du Panda som kan starta en sån här tråd och verkligen få svar! Jag menar skulle jag starta en liknande tråd skulle tråden fortfarande vara tom när 3 månader gått! haha Aha, så det var du som var "the stalker" (heter det så?!) idag . /Kan nu titulera mig som fotograf
    Muhahahaha jadu det var jag! jag tittade tom över båset när du provade underkläder sen plockade jag upp din cigg fimp och ska sälja den till högstbjudande! eller kanske spara den och rama in den?! hmmm...

Provar lyckan här: Vad bjuder ni för Pandas fimp?? Och för tugummit jag snokade åt mig häromdagen??

• KatastrofKatt

shit.. nu kommer jag aldrig kunna kolla på s n a f u utan att få den "bilden" i huvudet!

• Anne M
    FruSnigel skrev 2006-09-08 16:38:31 följande:
    Ha, jag är INTE ett av dina fans så jag tänker då minsann INTE skriva någonting här...Bara så du vet ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ santakaos.blogg.se/ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    Ber ordningsvakterna att släpa ut "drägget" .
  • vickis75
    Panda skrev 2006-09-08 16:36:26 följande:
    "The sperm" får ju skrämselhicka om den stackarn ser mig . Stackars liten . /Kan nu titulera mig som fotograf
    Du får piffa upp dig först med lite av krimskramset och örhängena innan, så stackarn har lite annat snyggt att kika på - och så vips hugger du så den sitter i mungipan!!
    *klurar*

• KatastrofKatt
    vickis75 skrev 2006-09-08 16:38:27 följande:
    Åh, när man citerar dem ser de ännu mer naturtrogna ut juh!!
    jupp.. så nu ska vi bara kopiera dem..
    det blir ett tufft jobb, men någon måste göra det!
  • vickis75
    KatastrofKatt skrev 2006-09-08 16:39:31 följande:
    shit.. nu kommer jag aldrig kunna kolla på s n a f u utan att få den "bilden" i huvudet!
    *asg*

Stackarn kommer säkert undra varför du tittar så konstigt på honom!!
  • Anne M

Låt höra. Vad är ni villiga att ge för min fimp och mitt tuggummi?

• Hustomten

Panda- Va?!
    Nä nu förstår jag INGENTING. Jag är så oskyldig så....* nynnar för mig själv*

Ps, visst är detta ett litet fusk för att öka din lista.....dumma dig

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ santakaos.blogg.se/ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Svar på tråden Pandas hangarounds