• Anne M

Pandas hangarounds

Här kan alla mina fans skriva en rad eller tre Penga mun.
    /Kan nu titulera mig som fotograf
  • Svar på tråden Pandas hangarounds
  • Anne M
    KatastrofKatt skrev 2006-09-10 21:03:05 följande:
    *vaknar ur koman*jaja.. okej.. jag ÄR inte en katt.. hemskt ledsen att det kom ut såhär..jag hoppas jag inte sårat någon eller att någon känner sig dragen vid näsan..jag är egentligen en kastrull! try less, fail less
    Du behöver ju hjälp på riktigt. Jag kan rekommenderar varmt min psykolog.
    vickis75 skrev 2006-09-10 21:03:26 följande:
    KatastrofKatt skrev 2006-09-10 20:54:17 följande: vickis75 skrev 2006-09-10 20:51:39 följande: KatastrofKatt skrev 2006-09-10 20:48:48 följande: och dessutom, pandalusken, har du inte nyst en enda gång i min närvaro...JAG däremot smittas ju av ALLA åkommor du drar över dig... *hosta tappert* try less, fail lessOch du fattar inte alls vad hon har dig till egentligen???  *viskar* Du vet kungliga förr i tiden hade alltid en provsmakare... Förvirrad - helt enkelt!mmm, men jag smakar bara på hennes kaffe.. och det EFTER att alla andra tagit en klunk.särskilt håller jag koll på s n a f u s reaktion.. och reagerar inte han, vet jag att kaffet är drickbart. try less, fail lessDet är vad du tror ja!! Det är vad de vill att du ska tro! Managern ( - jag) har berättat noga för både Panda och S N A F U precis hur man låtsasdricker! Förvirrad - helt enkelt!
    Sccch... Inte avslöja oss nu.
  • vickis75

Närå, tror inte det var nån som såg!! Hemlis

*viftar bestämt* Okej - alla tittar bort när Panda och managern ( - jag) pratar hemlisar!! *tittar strängt*

Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75
    Fullkastrullkatastrof kke kunde va nåt annars?? Vad tycks om den - va - va - va??
    Förvirrad - helt enkelt!
  • Anne M

Jag skulle behöva en livakt, den där människan som först utger sig för att vara katt, och sedan en kastrull, och som dessutom är hos mig rätt ofta, har ju inte alla "får" hemma. Jag blir lite rädd för henne nu.

Någon frivillig?

• KatastrofKatt
    Panda skrev 2006-09-10 21:09:43 följande:
    Jag skulle behöva en livakt, den där människan som först utger sig för att vara katt, och sedan en kastrull, och som dessutom är hos mig rätt ofta, har ju inte alla "får" hemma. Jag blir lite rädd för henne nu.Någon frivillig? /Kan nu titulera mig som fotograf
    håller du får hemma???? är det därför du jämnt är så luden???
    try less, fail less
  • vickis75

Du Panda - granntanten du vet... - hon är din hemliga livvakt! *managern har koll minsann*

Förvirrad - helt enkelt!
  • Anne M
    vickis75 skrev 2006-09-10 21:13:05 följande:
    Du Panda - granntanten du vet... - hon är din hemliga livvakt! *managern har koll minsann* Förvirrad - helt enkelt!
    Aha, det är därför hon sitter utanför min dörr ibland .
  • KatastrofKatt
    vickis75 skrev 2006-09-10 21:13:05 följande:
    Du Panda - granntanten du vet... - hon är din hemliga livvakt! *managern har koll minsann* Förvirrad - helt enkelt!
    granntanten... *flinar knepigt* henne har jag redan värvat. hon står på MIN sida av fårhagen!
    try less, fail less
  • Anne M

Jösses... Vad vill du mig människa (KatastrofKatt)?

• vickis75
    Panda: Jupps precis därför.

Kattastrofkattan: Det är precis vad jag har instruerat henne att få dig att tro! *ler listigt*
    Förvirrad - helt enkelt!
Svar på tråden Pandas hangarounds