• Anne M

Pandas hangarounds

Här kan alla mina fans skriva en rad eller tre Penga mun.
    /Kan nu titulera mig som fotograf
  • Svar på tråden Pandas hangarounds
  • Anne M
    vickis75 skrev 2006-09-10 21:19:35 följande:
    Panda: Jupps precis därför.Kattastrofkattan: Det är precis vad jag har instruerat henne att få dig att tro! *ler listigt* Förvirrad - helt enkelt!
    Ni är i maskopi eller hur?

*Springer för glatta livet, rädd som aldrig förr*
  • KatastrofKatt

jag... jag vill väl ingenting... Oskyldig

try less, fail less
  • Anne M
    KatastrofKatt skrev 2006-09-10 21:26:44 följande:
    jag... jag vill väl ingenting... try less, fail less
    Du vill stjäla min kamera, så att jag inga fler bilder kan ta, så att DU kan sola dig i glansen som fotograf sedan, eller hur?
  • KatastrofKatt
    Panda skrev 2006-09-10 21:28:33 följande:
    KatastrofKatt skrev 2006-09-10 21:26:44 följande: jag... jag vill väl ingenting... try less, fail lessDu vill stjäla min kamera, så att jag inga fler bilder kan ta, så att DU kan sola dig i glansen som fotograf sedan, eller hur? /Kan nu titulera mig som fotograf
    ähh. jag solar mig så glatt i din glans.. *klättrar i bikinin*
    try less, fail less
  • vickis75

Bland mina "starka bilder" har jag lite kattmutor om du behöver få katten ifrån dig Panda! (inget för känsliga typer dock)

Förvirrad - helt enkelt!
  • KatastrofKatt

ajfan.. jag glömde solexemen... *stryker på med solfaktor 80*

try less, fail less
  • KatastrofKatt

EEEEEW... jag är ju numera en kastrull och inte nån råttäande galning

try less, fail less
  • Anne M
    vickis75 skrev 2006-09-10 21:52:03 följande:
    Bland mina "starka bilder" har jag lite kattmutor om du behöver få katten ifrån dig Panda! (inget för känsliga typer dock) Förvirrad - helt enkelt!
    ISCH!
  • vickis75

Värst av allt var - att jag trampade nästan på skrället när jag letade gem i hallen. Borde ha lärt mig vid det här laget att tända lampan innan jag knallar ut i hallen där kattluckan är. *suck*

Fast hellre så här än uppätna - de lämnar nämligen vissa delar och det är äckligt att stampa på!!! *ryyyser och hostar lite*

Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75
    KatastrofKatt skrev 2006-09-10 21:53:57 följande:
    EEEEEW... jag är ju numera en kastrull och inte nån råttäande galning try less, fail less
    Äter inte kastruller möss?? Det är en skogsmus - inte nån råtta! Råttor är stooora och har lång tjock äcklig svans!!
    Förvirrad - helt enkelt!
Svar på tråden Pandas hangarounds