• Anne M

Pandas hangarounds

Här kan alla mina fans skriva en rad eller tre Penga mun.
    /Kan nu titulera mig som fotograf
  • Svar på tråden Pandas hangarounds
  • vickis75
    Panda skrev 2006-09-13 20:46:23 följande:
    Dina inlägg kan inte bli störande, du är ju så go . /Kan nu titulera mig som fotograf
    Kyssar i mängder!!

Fast - så kke du inte ska säga förrns imårrnkväll! *tipsar*

Förvirrad - helt enkelt!
  • Anne M
    vickis75 skrev 2006-09-13 20:48:59 följande:
    Panda skrev 2006-09-13 20:46:23 följande: Dina inlägg kan inte bli störande, du är ju så go . /Kan nu titulera mig som fotografar i mängder!!Fast - så kke du inte ska säga förrns imårrnkväll! *tipsar* Förvirrad - helt enkelt!
    Mohahahahahahaahahahhaahahaha Penga mun
  • vickis75

Och dessutom funderar jag på att börja varenda inlägg med:

Panda, vet du... (precis som William gör för tillfället "mamma, vet du...") Oskyldig

Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75

Godmorgon Panda! Hoppas du sovit gott!!

Här har sovits - inte. *surar*

Nu gnäller Hannah som tokig - så jag får fortsätta bombardera tråden med inlägg senare när jag lämnat Willeman på förskolan tror jag... Räcka ut tungan

Förvirrad - helt enkelt!
  • Anne M
    vickis75 skrev 2006-09-14 07:14:12 följande:
    Godmorgon Panda! Hoppas du sovit gott!! Här har sovits - inte. *surar*Nu gnäller Hannah som tokig - så jag får fortsätta bombardera tråden med inlägg senare när jag lämnat Willeman på förskolan tror jag... Förvirrad - helt enkelt!
    Ger Hannah en klubba .

Här är det inge vidare, jag har ångset idag Gråter.
  • vickis75

Hannah tackar för klubban - hälsar att det är bästa smakisen hon fått hittills! 

Usch Panda, ledsamt att du har en sån dålig dag! Gråter Jag önskar att det fanns rosa lyckoskimmersglasögon att använda sådana dagar!!

Förvirrad - helt enkelt!
  • KvastHilda

Stackars Pandan.

*kramar hårt*

• vickis75

Eftersom jag lovat att attackera den här tråden idag gör jag en Camilla Läckbergare - och gör en bloggutmaning, och listar 100 saker om mig själv:

(i hopp om att få veta 100 saker om min idol! )

Ska bara sätta igång en film åt William som precis kom och sa: "Jag vill titta på film häruppe förstår du gullet!" - ibland undrar man om han verkligen är 4 år...

Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75

1. En gång när vi var på semester i Varberg när jag var liten ställde jag mig på en krabba i vattnet - gissningsvis har ingen närvarande sett någon hoppa upp på en sten så fort vare sig förr eller senare! Som tur var lyckades den inte nypa mig (precis som om det är lätt att nypa nån som står på en )

2. När jag var liten åkte vi alltid på semester till Getteröns camping i Varberg, förutom 2 år på raken i mitten på 80-talet då vi istället åkte till Landskrona. Undrans om mamma och pappa hade taskig fantasi eller om de bara gillade Varberg... Fundersam

3. Jag är fortfarande typ 5 år när det gäller födelsedagar och julaftnar! (samma vad gäller mors dag f ö - mer paket åt folket!!)

4. Jag har föllseda imorgon!

5. När de ringde från ett undersökningsföretag för nån vecka sen fick jag börja räkna för att klura ut hur gammal jag var... Först konstaterade jag vad det var för år i år (!) och sen började jag räkna - stackarn i luren måste trott att jag var helt galen!

Det var de första fem det!

Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75

Fler:

6. Jag är internetberoende (numera även effelberoende).

7. Jag tycker att Photoshop är ett omåttligt kul program att greja runt i.

8. Jag blir omåttligt grinig - näst intill folkilsk - när jag blir hungrig eller om jag inte fått sova...

9. Jag är väldans spruträdd och födde därmed både William och Hannah utan ryggbedövning bara pga att jag vet att den sprutan är superduperstor!

10. Den där spruträdslan har gjort att jag vägrar ta bort en stor leverfläck som jag har på halsen! Ska den bort får de söva mig - för dels vägrar jag bli stucken med en spruta i ett område där jag ser vad som händer i ögonvrån, dels är jag livrädd för den jästrans skalpellen!

Såja - bara 90 kvar!

Förvirrad - helt enkelt!
Svar på tråden Pandas hangarounds