Inlägg från: riot |Visa alla inlägg
  • riot

One Tree Hill spoilertråd.

Här är en tråd för oss som vill snacka spoilers och har sett hela säsong 3 och nu väntar otåligt på att säsong 4 ska börja. Självklart också en tråd för er som följer serien på svensk tv men helt enkelt vill ha lite smaskig information om vad som komma skall!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-06 13:27:30:
    På söndag går den här tråden ut så jag startar en ny tråd, ni är välkomna till den nya tråden på SÖNDAG. Jag postar en länk lite senare. Men skriv gärna inte i den nya tråden nu, utan fortsätt skriv här till söndag så slipper vi blir förvirrade!

• Svar på tråden One Tree Hill spoilertråd.
  • riot

Ahh- jag kan knappt bärga mig ju! Är inne på www.fanforum.com där dom har spoilertrådar inför säsong 4 så jag har läst lite om vad som händer i dom första avsnitten. Åh- en länk här också till trailern för första avsnittet! Spännande!

• riot

Ahhhh- ikväll börjar det i USA! Så imorgonbitti kan jag börja ladda ner det, åh! Fler som kommer ladda hem det och se det imorgon?

• riot

Så, hur många har lyckats se premiären? Jag tyckte det var en helt okej start, väldigt spännande! Och vem sjutton tror ni är gravid?!

• riot

Yes- vem tror du är gravid då? Jag är 100% säker på vem det är nu.

• riot

Josie O- Fick man verkligen veta det också? I premiären får man ju se vem dom vill man ska TRO är gravid men jag tror inte det är så. Vill inte avslöja för mycket här för dom som inte hunnit se avsnittet men jag har min alldeles egna teori...

• riot

auroura- Jag är faktiskt inte helt säker på om det är lagligt eller inte. Men du får väl busa på!

Svar på tråden One Tree Hill spoilertråd.