Inlägg från: riot |Visa alla inlägg
  • riot

One Tree Hill spoilertråd.

www.nh-truelove.com/

Åh gud! Såg nyss promon för nästa avsnitt på den här sidan, makalöst spännande! Om ni går in där på första sidan så är det en liten text under support, där finns en länk till promon.

• riot

Nästa avsnitt är ju avsnitt 9 och avsnitt 9 och avsnitt 10 hänger ihop, det snackas om att dom har öst pengar på dom här två avsnitten så dom nästan spräckt budgeten! Så ja, det här är dom två sista avsnitten som sänds innan vinteruppehållet. One Tree Hill har en beställning på 21 avsnitt.

Åh vad lycklig jag blev att jag ÄNTLIGEN fick veta vad sjutton Tim tagit vägen! Fast en väldigt märklig förklaring.
    "Just say he's slow, Sheri"- Dan. Haha!

• riot

Chiba: Tim var Nathans bästa kompis säsong 1,2 och sen försvann han helt plötsligt nånstans i säsong 3 och ingen nämnde honom igen. Du kanske kommer ihåg honom från säsong 2 då han & Nathan var tvungna att klä ut sig på Dare Night i såna där småflickor-säljer-kakor-dräkter.

Det var roligt att dom förklarade att han var på en special instutition för elever som har svårt att lära sig, Tim var väldigt dryg när han väl sa något.

• riot

malla 76- Brooke & Lucas har gjort slut och Peyton har precis berättat om sina känslor för Lucas. Avsnittet slutade med att han inte hann svara, såklart.

• riot

Angelstorm- Jag är tämligen säker på att Daunte har varit i farten- hoppas på att hon inte får missfall- dom kan väl få vara lite lyckliga nångång!

• riot

MammanEmma- Man ser ju ett snabbt klipp på Lucas där det ser ut som han får ont och grinar illa, jag misstänker att det händer något med hans hjärta.

• riot

Kaffekopp- Precis. Jag kan tänka mig att något händer Haley och det får Lucas att bli så uppstressad att hans hjärta inte klarar av det. Det ryktas (inte säkert utan mer än spekulation) att Lucas har slutat ta sin medicin för att kunna prestera bättre i the state champion game så då klarar väl inte hjärtat mer om han blir skärrad.

• riot

Annie24- Jag har tittat på promon flera gånger, jag hinner nog dö utav spänning under avsnittet!

• riot

Ah- well, du har väl hört att OTH säsong 4 börjar på svensk TV redan på söndag? Det är en god nyhet för alla som följer det här hemma, det brukar vara långa pauser annars ju!

Svar på tråden One Tree Hill spoilertråd.