Inlägg från: riot |Visa alla inlägg
  • riot

One Tree Hill spoilertråd.

Hotellet ja, . Åh. Dom var fina ihop.

• riot

Dom var ju iväg för att dom behövde identifiera ett lik som polisen trodde var Larry, Peytons far.

• riot

numberone: Jag kan allt, jag är besatt av den här serien. Haha.

Nej, jag kan tänka mig att det tar minst två avsnitt till iallafall innan graviditeten avslöjas..

• riot

annroll: Det är Haley- totalt övertygad. Som CB säger här, alldeles för uppenbart att det skulle vara Brooke. Och eftersom det förmodligen är sista säsongen och Mark vill satsa på Peyton & Lucas skulle det bli väldigt rörigt om Brooke var gravid.

• riot

numberone: Jo, tydligen ska det börja ryktas om Brookes graviditet i det här avsnittet och då börjar väl Brooke och Haley känna sig pressade att säga något. Det kan kanske hända att Haley avslöjar det precis i slutet av kvällens avsnitt men jag tror det dröjer åtminstonde ett avsnitt till. Frågan är vilken bortförklaring Brooke kommer med när folk börjar undra?

• riot

Och nu vet vi vem som är gravid, finally! Och Derek är ju superläskig! Ahhhh.

• riot

CherstinBovington: Jag är väldigt nöjd. Haha. Det var trevligt att se en mer mänsklig sida av Brooke ikväll med, hon var så elak förra gången. Och jag ÄLSKAR alla scener mellan Haley & Lucas- dom har glidit ifrån varandra så mycket sen säsong 1 så jag håller tummarna för att dom fortfarande står varandra lika nära.

• riot

Åh gud- har ni sett promon för nästa veckas avsnitt? SCARY!

Gå in här: www.nh-truelove.com/, sen finns det en länk till promos och där kan man ladda hem promon för 4x05 och titta. Hur läskigt som helst!

• riot

Jag vet! Han är tokig! Hur ska vi kunna vänta i en hel vecka?!

Svar på tråden One Tree Hill spoilertråd.