Inlägg från: riot |Visa alla inlägg
  • riot

One Tree Hill spoilertråd.

Ett litet tips! Ni som brukar ladda ner OC på fredagar kan ladda hem det redan imorgon, för den här veckan bytte OC sändningstid till onsdagaskvällar precis som OTH -vet inte om det kommer fortsätta vara så men kanalen som OC sänds på skulle pröva det för att jämna ut tablån eller något sånt!

En god nyhet! Jag fick tidigare information om att det skulle bli uppehåll igen om bara några avsnitt pga Thanksgiving men nu verkar det som att det är struket och att vi kommer få se alla avsnitt fram tills vinterpausen, dvs ungefär fram till avsnitt 10 ! Yay!

• riot

Hörrni, har ni hittat avsnittet någonstans? Jag är väldigt förvirrad för jag hittar inte det! Letar på alla ställen där jag ALLTID hittar det men nu verkar det jättekonstigt.

• riot

Åh vad mitt hjärta värkte för stackars Peyton när hon var i boxningsrinken med Derek. Jag grät som sjutton när motaget visades med alla som gjort henne illa eller lämnat henne. Usch.

Men jag börjar bli lite irriterad på att karaktärerna inte pratar med varandra. Jag menar, alla visste ju vad som hade hänt Peyton och ingen pratade med henne? Det är som att jag skulle bli attackerad och mina vänner inte skulle nämna det. Väldigt väldigt fel.

• riot

Vi kan prata om att ladda ner bara vi inte uppmanar varandra.
    Och youtube.com är som sagt inget ställe där man laddar ner saker.

• riot

Jag garvade rätt mycket när både Lucas och Peyton konstaterade "I liked the other Derek better".

• riot

Ni kommer förmodligen inte hitta avsnitten på youtube längre, vet att flera av dom användarna som brukade lägga ut avsnitten har fått varningar att dom absolut inte får göra det. Så..

• riot

numberone- Ja, Nathan kommer få stora problem! Vet inte om ni har sett snek-peaken? Där får man se att Nathan konfronterar Daunte och säger till honom att lämna honom och hans fru ifred(förmodligen har väl Daunte hotat Haley). Daunte svarar med att hans medhjälpare håller fast Nathan och tar upp ett stålrör för att slå sönder Nathans knä! Sen får man inte ser med. Åh, vad jag längtar tills imorgonbitti!

• riot

Det jag skrev om i mitt förr inlägg, den sneak-peaken kan man se här!

Scary! Kan inte vänta tills jag får se det imorgon!

• riot

Skadar Nathan sitt knä så lär det inte bli någon basket mer iallafall! Fast, det som jag tycker är mest spännande imorgon är Brooke/Peyton/Lucas triangeln och det är egentligen lite konstigt eftersom jag läser massa spoilers och vet oftast vad som kommer hända MEN jag har blivit lurad förut så..Kan det inte vara morgon nu?

• riot

Nu har jag tittat på avsnittet! Åh, vad bra det var! Whiteys tal om Camilla om sin första kärlek och Lucas och Peyton. Åh.

Jag får ont i magen för stackars Nathans skull, vad ska dom göra nu?

Om inte Brooke lugnar ner sig nu och slutar vara så otroligt bitchig så kommer jag snart inte klara av att se henne. AGH. Hoppas att det blir bättre nu när hon fick closure med Lucas.

Svar på tråden One Tree Hill spoilertråd.