• riot

One Tree Hill spoilertråd.

Här är en tråd för oss som vill snacka spoilers och har sett hela säsong 3 och nu väntar otåligt på att säsong 4 ska börja. Självklart också en tråd för er som följer serien på svensk tv men helt enkelt vill ha lite smaskig information om vad som komma skall!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-06 13:27:30:
    På söndag går den här tråden ut så jag startar en ny tråd, ni är välkomna till den nya tråden på SÖNDAG. Jag postar en länk lite senare. Men skriv gärna inte i den nya tråden nu, utan fortsätt skriv här till söndag så slipper vi blir förvirrade!

• Svar på tråden One Tree Hill spoilertråd.
  • Chiba

Åh shit vilken avsnitt!
    Säg inte att det e nå säsongsuppehåll för då döööööööööööör jag.. !!

• riot

Jääävlar vilket avsnitt!

Nästa avsnitt är ett speciellt avsnitt där Lucas i sin mevetslöshet ser sig själv som död och hur hans död skulle påverkat alla omkring honom. Sen blir det juluppehåll. Hur det går med alla lär vi därför inte se förrens efter jul. ARGHHHH.

• riot

Promon för nästa avsnitt.

Så, hur mycket grät ni? Jag och en vän här trodde vi skulle gråta ihjäl oss.

• miniova

lucas kommer nog få reda på att dan dödade keith.
    Och sedan vakna upp.. eller vad tror ni?

Varför va dan så dum att han låtsades att de va han som dödade dante!? Han försökte ju döda hailey, borde inte vara något brott att slå på någon som försökt döda ens fru..
    Det hade ju bara varit å sagt att de va självförsvar.

åå.. läängtar till nästa avsnitt.

• Chiba
    miniova skrev 2006-11-30 17:57:30 följande:
    lucas kommer nog få reda på att dan dödade keith. Och sedan vakna upp.. eller vad tror ni? Varför va dan så dum att han låtsades att de va han som dödade dante!? Han försökte ju döda hailey, borde inte vara något brott att slå på någon som försökt döda ens fru.. Det hade ju bara varit å sagt att de va självförsvar.åå.. läängtar till nästa avsnitt.
    Ja,jag fattade inte heller det. Och det va ju inte så att Nathan dödade honom. Han var ju faktiskt redan död..
  • Angelstorm

Klipper bort någon av karaktärerna tror jag inte att dem gör, vore rätt dumt. Å precis, han Daunte var ju redan död... men poor Hayley å barnet.

• Angelstorm

Tråkigt att det ska bli så just när Lucas å Peyton är par igen

• Kaffekopp

Jättespännande!! Hoppas att det går bra. Kul att Lucas och Peyton är ihop igen! Gulligt =)
    Jag hoppas att Haileys bäbis klarar sig, det är väl den som ligger mest i riskzonen, annars tror jag inte att det är någon fara med henne. Värre med Lucas och hjärtat, men tror att de kommer att klara sig fint.
    Nästa avsnitt kommer den sjätte december?

• mjukisvicki

NEEEJ!! snyft.

inte när dom äntligen blir ihop
    men tror hela serien skulle förlora på att någon av huvudkaraktärerna dör

tror dan tog detta på sig för att få uppgörelse med sitt eget samvete ang keith.

• riot

Jag tror inte heller någon dör, Mark har nog sett hur tittarsiffrona sjunkit som en sten för OC när dom lät Marissa dö- det misstaget gör han inte.

Blev ni inte lite stolta att dom spelade Jose Gonzales efter matchen? Det tyckte jag var lite häftigt. Och jag som väntat på att L & P ska bli ihop sen avsnitt 1 var överlycklig! Jag tyckte det var snyggt gjort att Lucas fick en flashback och insåg att han inte bara kunde låta henne gå, precis som Peyton insåg att hon fortfarande älskade Lucas i sin flashback. Ah, så sött!

Svar på tråden One Tree Hill spoilertråd.