• riot

One Tree Hill spoilertråd.

Här är en tråd för oss som vill snacka spoilers och har sett hela säsong 3 och nu väntar otåligt på att säsong 4 ska börja. Självklart också en tråd för er som följer serien på svensk tv men helt enkelt vill ha lite smaskig information om vad som komma skall!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-06 13:27:30:
    På söndag går den här tråden ut så jag startar en ny tråd, ni är välkomna till den nya tråden på SÖNDAG. Jag postar en länk lite senare. Men skriv gärna inte i den nya tråden nu, utan fortsätt skriv här till söndag så slipper vi blir förvirrade!

• Svar på tråden One Tree Hill spoilertråd.
  • Mamma AnnieE

Var de nån som hade några låtar med Haley? Som dem skulle kunna skicka över ? eller tipsa om VART dem hittade dem så får vi se om otekniska Annie kan ladda ner dem själv ?

Annìe
  • Chiba

Några finns att lyssna på på Youtube, gå in där o leta. Vet iaf att Halo finns där. Sök på Bethany Joy_halo

• Mamma AnnieE
    Chiba: Ok får se om sambon vet vad de é då (själv é jag totalt kas spå sånnt dära så jag vet inte vad de é för en sida )
    Annìe
  • Chiba
    Annie24 skrev 2006-11-29 15:46:07 följande:
    Chiba: Ok får se om sambon vet vad de é då (själv é jag totalt kas spå sånnt dära så jag vet inte vad de é för en sida ) Annìe
    Bara att gå in på www.youtube.com

Man laddar inte ned därefrån utan bara lyssnar på allt mellan himmel o jord.. Gå in på sidan o så söker du bara på nåt.. Skitenkelt..
  • Chiba
    Annie24 skrev 2006-11-29 16:31:06 följande:
    chiba: ok tack hihi
    Nemas problemas
  • numberone

det retar mig att jag inte kan se klippen som riot hade.... *morr*

• riot

numberone- Kan du inte? Well, det var inte så intressant. Nathan och Lucas bråkar om att Nathan förmodligen inte kan låta dom vinna statsmästerskapet.

Snart, snart snart får vi se! Jag tror vi ska ladda upp med näsdukar till avsnittet, tjejer!

Svar på tråden One Tree Hill spoilertråd.