• riot

One Tree Hill spoilertråd.

Här är en tråd för oss som vill snacka spoilers och har sett hela säsong 3 och nu väntar otåligt på att säsong 4 ska börja. Självklart också en tråd för er som följer serien på svensk tv men helt enkelt vill ha lite smaskig information om vad som komma skall!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-06 13:27:30:
    På söndag går den här tråden ut så jag startar en ny tråd, ni är välkomna till den nya tråden på SÖNDAG. Jag postar en länk lite senare. Men skriv gärna inte i den nya tråden nu, utan fortsätt skriv här till söndag så slipper vi blir förvirrade!

• Svar på tråden One Tree Hill spoilertråd.
  • Mamma AnnieE

får inte fram promen för nyaste

• riot

Annie24- Jag har tittat på promon flera gånger, jag hinner nog dö utav spänning under avsnittet!

• Mamma AnnieE

haha

Själv é jag urkass på att ladda ner avsnitten (kan bara inte alls) så jag har inte set nått av dem från USA ännu säsong 4
    Men jag vill se promon iaf Kan inte låta bli!!!
    Får väl lov at vänta tills dem visas här, om jag int elärt mig innan vill säga *hoppas*

Annìe
  • riot

Ah- well, du har väl hört att OTH säsong 4 börjar på svensk TV redan på söndag? Det är en god nyhet för alla som följer det här hemma, det brukar vara långa pauser annars ju!

• Angelstorm

bara 3 dar kvar till avsnittet =) man dööör ju av nyfikenhet av vad som ska hända juh.

• Mamma AnnieE
    riot: Ja jag såg de för ett tag sedan...  *glad* Ja då slapp jag vänta så länge på alla svar (som jag redan sett/hört) men iaf
    Annie mamma till Joakim020710 & Viktor051116
  • MammanEmma

Riot & Kaffekopp: Men vem är det som krockar då?? Och vem är det Nathan nitar? Tror ni att Daunte kanske har gjort nåt mot Haley och magen..?

• riot

MammanEmma: Jag tror såhär- Daunte gör illa Haley på något sätt, sen försöker han antagligen ta sig därifrån på något vis, kanske försöker han köra på Nathan eller något? Tappar kontroll över bilen och Nathan får tag i honom och börjar slå på honom.

Det enda jag känner mig hyfsat säker på är att det är Daunte som Nathan slår iallafall.

Svar på tråden One Tree Hill spoilertråd.