• riot

One Tree Hill spoilertråd.

Här är en tråd för oss som vill snacka spoilers och har sett hela säsong 3 och nu väntar otåligt på att säsong 4 ska börja. Självklart också en tråd för er som följer serien på svensk tv men helt enkelt vill ha lite smaskig information om vad som komma skall!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-06 13:27:30:
    På söndag går den här tråden ut så jag startar en ny tråd, ni är välkomna till den nya tråden på SÖNDAG. Jag postar en länk lite senare. Men skriv gärna inte i den nya tråden nu, utan fortsätt skriv här till söndag så slipper vi blir förvirrade!

• Svar på tråden One Tree Hill spoilertråd.
  • riot

Nästa avsnitt är ju avsnitt 9 och avsnitt 9 och avsnitt 10 hänger ihop, det snackas om att dom har öst pengar på dom här två avsnitten så dom nästan spräckt budgeten! Så ja, det här är dom två sista avsnitten som sänds innan vinteruppehållet. One Tree Hill har en beställning på 21 avsnitt.

Åh vad lycklig jag blev att jag ÄNTLIGEN fick veta vad sjutton Tim tagit vägen! Fast en väldigt märklig förklaring.
    "Just say he's slow, Sheri"- Dan. Haha!

• Chiba
    riot skrev 2006-11-23 12:19:52 följande:
    Nästa avsnitt är ju avsnitt 9 och avsnitt 9 och avsnitt 10 hänger ihop, det snackas om att dom har öst pengar på dom här två avsnitten så dom nästan spräckt budgeten! Så ja, det här är dom två sista avsnitten som sänds innan vinteruppehållet. One Tree Hill har en beställning på 21 avsnitt.Åh vad lycklig jag blev att jag ÄNTLIGEN fick veta vad sjutton Tim tagit vägen! Fast en väldigt märklig förklaring."Just say he's slow, Sheri"- Dan. Haha!
    Vem fan e Tim??

Håller på att kolla på avsnittet, om bara sonen kunde somna så man fick kolla färdigt..
  • riot

Chiba: Tim var Nathans bästa kompis säsong 1,2 och sen försvann han helt plötsligt nånstans i säsong 3 och ingen nämnde honom igen. Du kanske kommer ihåg honom från säsong 2 då han & Nathan var tvungna att klä ut sig på Dare Night i såna där småflickor-säljer-kakor-dräkter.

Det var roligt att dom förklarade att han var på en special instutition för elever som har svårt att lära sig, Tim var väldigt dryg när han väl sa något.

• numberone

Oooooooooooooh nu skall jag se avsnittet...

• malla76

Alltså måste fråga? Får lucas och peyton varandra eller? Jag tycker det mest har varit strul nu har i och för sig jag inte sett på ett tag men sist jag såg så skulle peyton och jake gifta sig och brook och lucas var tillsammans.
    men nu är det inte så eller?
    Kan någon berätta jag vill verkligen veta.

//malin

• Honey1982
    malla76 skrev 2006-11-23 13:55:40 följande:
    Alltså måste fråga? Får lucas och peyton varandra eller? Jag tycker det mest har varit strul nu har i och för sig jag inte sett på ett tag men sist jag såg så skulle peyton och jake gifta sig och brook och lucas var tillsammans. men nu är det inte så eller?Kan någon berätta jag vill verkligen veta.//malin
    ja det återstår att se just nu
    hoppas det
  • riot

malla 76- Brooke & Lucas har gjort slut och Peyton har precis berättat om sina känslor för Lucas. Avsnittet slutade med att han inte hann svara, såklart.

• numberone

vilket avsnitt hörrni.... men det var väldigt va brooke tog det lugnt med att det var slut mellan dem helt...

• numberone

Hittade lite spoilers.... hoppas det är ok att sätta in det här för er andra... det är ju trots allt en spoiler tråd...

11/29/2006 - 4.09: SOME YOU GIVE AWAY [by La Rocca]
    DON?T MISS THE LAST FIVE MINUTES! ? As Whitey?s (Barry Corbin) last game approaches, the residents of Tree Hill feel the pressure of a looming State Championship. Peyton (Hilarie Burton) reveals to Lucas (Chad Michael Murray) that she has feelings for him. Haley (Bethany Joy Galeotti) learns the sex of her baby. Nathan (James Lafferty) and Lucas (Chad Michael Murray) clash over personal and team goals. Karen (Moira Kelly) shows Deb (Barbara Alyn Woods) tough love, while Dan (Paul Johansson) tries to strike a bargain with Daunte (guest star Rick Fox, ?Oz?). Lee Norris and Danneel Harris also star.

TV Guide: As the Ravens prepare for the championship, Lucas learns Nathan intends to throw the game and decides on a risky plan to even the odds; Karen insists Deb show up for her son's final game and tries to help her get there; Dan makes a last plea with Daunte.

12/06/2006 - 4.10: SONGS TO LIVE AND DIE BY [album by 8mm]
    IT?S A WONDERFUL LIFE ? Lucas (Chad Michael Murray) receives an unlikely visitor ? his supposedly dead Uncle Keith (guest star Craig Sheffer). Haley's (Bethany Joy Galeotti) life and the life of her unborn child are threatened when she experiences serious complications with her pregnancy and Nathan (James Lafferty) wrestles with the guilt and consequences of his dealings with Daunte (guest star Rick Fox, "Oz"). Dan (Paul Johansson) tries to make amends for Keith's murder. Peyton (Hilarie Burton) and Brooke (Sophia Bush) try to patch up their differences. Lee Norris, Moira Kelly, Barbara Alyn Woods, Barry Corbin and Danneel Harris also star

• Angelstorm

Angående promon. Tror ni hon får missfall eller nåt? Eller att han Daunte har varit i farten? spännande iaf

Svar på tråden One Tree Hill spoilertråd.