Borlänge friskisar
Startar en tråd för oss som går eller vill gå på Friskis & Svettis i Borlänge. (Eller annan motion)
Här kan vi prata träning och söka sällskap till träningspassen.![]()
Startar en tråd för oss som går eller vill gå på Friskis & Svettis i Borlänge. (Eller annan motion)
Här kan vi prata träning och söka sällskap till träningspassen.![]()
critan - det går så bra så! Hälsa Stina från mig!
Critan: jag ska på tw träff ju mig känner du ju.
åååååh ska du dit, va trevligt! jag ska dit tidigare, vår grupp skulle visst hjälpa till.
var på medel med Rune igår, ett skitkul pass men med miljoner folk. man kunde knappt röra sig! man kan ju undra varför, snygg är han ju inte! fast det var ett bra pass, kanske därför!
Någon som ska gå på ryggpasset kl 16 imorgon?
Jag ska gå på rygg idag, tiden passar bättre än baspasset. Är rygg bra?
Hej Blev inget. Fick fullt upp hemma. Sambon är ju skadad och jag fick hjälpa till.
Ryggen var helt ok för mig idag.är ju inget spring utan man står mest still på samma ställe hela tiden...Lite spring på slutet.Känns i musklerna,men man vart inte dyblöt av svett precis.Gillade det för det var mycket maggrejs(den vill jag ha mindre)..
Tänkte ta mig ett pass imorgon oxså.Är det nån som ska följa och vill komma med förslag.Vill helst inte gå på aerobicsen bara.
var ju bara 20-passet som passar mig. vi ska göra ett ryck med sannas rum, så jag hinner väl inge tidigare. nån som kan då?
Ska kolla av med mormor först....
Hej!
Har redan varit och tränat idag,tog 16-passet med en kompis