• Anki750

Borlänge friskisar

Startar en tråd för oss som går  eller vill gå på Friskis & Svettis i Borlänge. (Eller annan motion)
    Här kan vi prata träning och söka sällskap till träningspassen.Cool

• Svar på tråden Borlänge friskisar
  • Caroline79

Kom inte på passet. Hämtade min son som somnade direkt vi kom hem från dagmamman, var helt ur form efter 3 vaknätter så han gjorde inget annat än grinade. Stannade hemma med dåligt samvete.

• FiaLisa75

Är det någon som ska träna på måndag, och i så fall, vilken tid?
    Jag funderar på Maggans pass klockan 8, tycker det är himla bra! Har dock inte pratat med sambon än så jag vet inte om det går för hans del....

• FiaLisa75

Josefin - ett svar, bättre sent än aldrig   På Friskis & Svettis finns det både gym, spinning och jympa. Vi brukar gå på jympan. Det kostar 50:-/gång, annars går det att köpa olika former av kort: 10-kort, månadskort, terminskort och årskort.
    Och ja, det ger resultat!
    Häng med och prova någon gång vetja!

• Adeliha

Fialisa-Jag ska träna på måndag,men tänker tyvärr gå på Runes kl 18.Superbra pass

• Caroline79

Blir inget pass på måndag, sambon jobbar natt. Enda den här veckan som är möjligt är onsdag, baspasset/puls

• FiaLisa75

Adeliha - är det bra, Runes pass? Alla säger det. Jag slutar ju 5 på måndagar, men sen ska jag träffa "sopp-tanten" 17.30, men jag kanske hinner till 6, om jag säger att jag har bråttom. I så fall så syns vi där!

• FiaLisa75

Kommer på Runes pass, om jag hinner. Har fått "klartecken" hemifrån, trots brandövningar och hockeyträningar *puh*. Förhoppningsvis sover en del av familjen när jag kommer hem, så det bara är att dö i soffan

• Adeliha

Jag har bihålsvärk och öronvärk så jag hoppar av passet ikväll

Svar på tråden Borlänge friskisar