• Anki750

Borlänge friskisar

Startar en tråd för oss som går  eller vill gå på Friskis & Svettis i Borlänge. (Eller annan motion)
    Här kan vi prata träning och söka sällskap till träningspassen.Cool

• Svar på tråden Borlänge friskisar
  • Anki750

Hej på er
    jag tränade på lunchen istället för vi får främmande ikväll.
    Ha så kul

• Adeliha

Vilka dagar nästa vecka?Kan alla utom onsdag,då jag är beordrad att komma hem till min mamma.

• critan

Jag kan inte på tisdag och inte på onsdag, ska också hem till adelihas mamma då av nån konstig anledning! Skulle egentligen på föreläsning på öf måndagkväll, men skippar nog det. Måste ju hinna träna också.

• FiaLisa75

Jag tänkte träna på tisdagen, ev på fredagen också, kanske torsdagen, måndagen vet jag inte än.....

Måndagens bas-pass tycker jag är bra, synd bara att det är så himla sent.
    Tisdagens bas-pass vet jag inget om just nu. Tomas hade ju sin diplomering förra veckan och då kunde inte jag. Var det någon av er som var där då?

• Adeliha

För att komma ut och andas så tänker jag gå på Rune's medelpass imorgonkväll kl 18.

• Caroline79

Imorgon kan jag inte, ska på föräldramöte för Samuel. Onsdag, kanske om sambon har tid att ta det lugnt en stund. Han ska ju ut och jobba natt. Fredagen kanske, ska ev till Rättvik redan då.

• FiaLisa75

Är det någon som blir med på bas-passet i morgon klockan 18.30? Jag tänkte gå då.

• critan

kan inte, synd nog. tw-träff. skitnervigt första gången, känner ingen. hade helldre tränat....

Svar på tråden Borlänge friskisar