Borlänge friskisar
Startar en tråd för oss som går eller vill gå på Friskis & Svettis i Borlänge. (Eller annan motion)
Här kan vi prata träning och söka sällskap till träningspassen.
Startar en tråd för oss som går eller vill gå på Friskis & Svettis i Borlänge. (Eller annan motion)
Här kan vi prata träning och söka sällskap till träningspassen.
Hej friskisar!
Tänkte fråga er experter Jag gick mycket på Friskis innan jag fick barn, men har inte riktigt kommit igång nu efteråt pga. att min sambo och jag nu jobbar skift.. svårt att passa in vissa dagar. Men i alla fall, när jag gick förut så minns jag att det fanns barnpassning på vissa tider, är det något som finns kvar fortfarande? I så fall, på vilka pass?
Ingen barnpassning finns nu. Isåfall har jag missat det, men hittade då inget om det i broschyren.
Nån som vill på styrka/bas imorgon? Kl.17 är det.
Gudmorsan ska dit.Beror lite på gubben imorgon och hur packningen gick idag.Kanske kan gå imorgon på basen.
Suck...blir inget imorgon heller, sak till Rättvik då så jag kan hjälpa sambon på lördag. Får sikta på nästa vecka, onsdag kanske
Var på medelpasset klockan 6 i torsdags. Försökte hinna till puls/bas klockan 5 men jag lyckades inte. Tror att jag såg Adeliha ute på parkeringen när jag kom.
Hinner inte upp något under helgen - verkligen fullt upp.
Jag var iallafall på Tomas bas-pass i tisdags och jag tyckte inte att det var bra. Dålig musik (tyckte jag) och enformiga rörelser. Visst var jag lite varm och andfådd efteråt, men inte direkt svettig. Men det var ju bara hans andra gång, det kanske blir bättre.....
Vqar på Jens pass i torsdags och det sög värre än värst.Var heluselt.Tror att det är lika bra att satsa på pass med ledare som vart i svängen ett tag.
Måndag...Siktar in mig på Runes pass kl 18.Nån mer?
kan nog inte på måndag, m ska fixa svärmors bil. möjligen ett sent pass, vid 20. annars blir det halv5 på tisdagen.
Jag kan tyvärr inte på måndag. Slutar redan vid ½4 för vi ska på 2½års koll med Eric, så jag åker inte upp igen.
Tänkte köra på tisdag däremot, ska kolla om det finns något annat passande, än Tomas bas menar jag....
MÅndag vid 20 tänkte jag gå på. jobbar så sent och hinner inte til någót annat.
Vad gör man på Friskis & Svettis och vad kostar det? Blir det nå resultat?