• Maomao

Häftigaste stället du haft sex på.

Vilket är ditt häftigaste "sexställe"?

Har många roliga ställen men det roligaste var nog ändå när jag och min dåvarande pojkvän var ute i skärgården på kräftskiva och vi blev lite pilska på småtimmarna och tog en lite eka och rodde ut en liten bit i soluppgången. Ingen såg oss men det var alldeles vindstilla så vi hörde allt som sades på stugan. Annars var det bara vi och måsarna..

• Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.
  • fjärde barnet på på väg

i flygplanet
    på krogtoan
    på en bilhuv på en busstation med massa folk. en gubbe gick förbi ocj jag frågade om han ville vara med.
    i sängen med ett annat par bredvid.
    handikapp toan på ikea.

haha

• Anonym (Piiiinsamt)

På Braehus i Gränna !
    En slottsruin som e som en sevärdhet för alla turister som passerar Gränna. Det gjorde även vi på en biltur till Sthlm....passade på att vara lite kulturella i Gränna & där blev det som det blev......ja, ni vet ...sex....
    Fint väder, fåglarna sjöng.......Ja helt undeeeeerbart....tills..........En hel busslast med panschisar kom indrösandes och skulle titta på den fina ruinen. Där stod vi å gökade mitt i deras synfält......Uähhhhhh vad piiiiiinsamt !!!

• Anonym

Häftigaste och mysigaste och mest spännande. På stranden utomlands. Det gick strandvaktare där så vi såg när de gick förbi och då visste vi att om 20min kommer de tbax så det gjorde det extra spännande, att de va 100m från hotellet som låg på stranden gjorde oxå sitt, kunde ju komma nån när som helst. Härligt att älska och höra vågbruset

• Anonym (Piiiinsamt)

Anonym >>> ja det e mysigt ....men sandigt.....har oxå gjort det ett par ggr, men usch vad man får dusha sen !

• Anonym (Hihi)

Jag och min kompis hade varsin kille med oss hem till lägenheten och så satte vi igång att ha sex.. Först dom medans vi låg i sängen brevid.. sen vi Så for´tsatte det men skulle aldrig göra om de..

• Anonym

Blev inte sandig alls vi använde solstol och sköna dynor va det på dom tom hihi

• Anonym

på en övergiven förfallen kyrkogård i Lofotens ytterskärgård. Det var mkt surrialistiskt. men trevligt.

• Anonym

I en skola - nattetid, vi bröt oss in, bara för att ha sex där

• Anonym

Var på en fest, vi blev sugna så vi klättrade över(va rätt högt upp!)på grannens ballkong!! Det tycker jag va rätt busigt!

Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.