• Maomao

Häftigaste stället du haft sex på.

Vilket är ditt häftigaste "sexställe"?

Har många roliga ställen men det roligaste var nog ändå när jag och min dåvarande pojkvän var ute i skärgården på kräftskiva och vi blev lite pilska på småtimmarna och tog en lite eka och rodde ut en liten bit i soluppgången. Ingen såg oss men det var alldeles vindstilla så vi hörde allt som sades på stugan. Annars var det bara vi och måsarna..

• Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.
  • Anonym (love)

Alla mina underbaraste, häftigaste och bästa minnen finns kvar i Torrevieja Spanien med min nuvarande pojkvän!

13 våningar upp på en balkong med hela Torrevieja som utsikt på kvällstid. Bästa minnet helt klart!

Ute på en sten"brygga" som skärmar av badplatserna i stan mitt i natten längst ut! Det var häftigt!

Vågligt var det att ha sex i vattnet på en turiststrand ute på närmaste ö (tabarca) en solig sommardag......

Underbarast är ändå i poolen som tillhörde huset jag städade när bekanta till dom som ägde huset skulle komma ner Både jag o min sambo hade fått tillåtelse att bada hur ofta vi ville när det inte var gäster i huset men att ha sex i poolen vet jag inte om vi hade tillåtelse till
    Vi hade även sex på deras hustak en gång bara för det var så många som tittade in från granntomtens pool och vi ville inte bli störda..... Det var jäkligt varmt kan jag säga, sen var vi tvugna att gå o svalka oss i poolen!

Något jag aldrig vill göra om är krogtoaletten...det var inte kul när alla fulla människor vill komma in o gå på toa. Vi råkade nämligen vara på den enda krogen som bara har 1 toalett till båda könen så det var ju ganska uppenbart vad vi gjort.....

Nu har jag delat med mig "lite"

• Galupy
    På en öppen strande med en solnedgång så att himmlen var orange/röd.
    ♥ Saknar Min Darling ♥
  • Anonym (hmm)

Har sugit av mitt ex i baksättet när vi åkte taxi..

Har haft sex på ett fullagt logement i lumpen.. Killen gjorde lumpen samtidigt på samma ställe..

Och några fler ställen..

• Anonym

jag hade ett one night stand en midsommarafton för ett par år sedan... (Kände den här killen sen innan, han "räddade" mej undan mitt X som skulle slå mig eller nått år det hållet) Iaf. fulla och goa var vi eftersom det var midsommarafton och när vi sprungit en bra bit snubblade jag och blev liggandes, han kom och förförde mej *ler* och när vi väl var klara med själva akten märkte vi att vi låg i en park, precis jämte en cykelväg med rätt många åskådare! Rätt häftigt faktiskt där satt jag på honom helnaken. Nästan som en porris, blev faktiskt ännu kåtare då.

• Anonym

I en trappuppgång...kunde inte hålla oss till vi kom in

• Anonym (Tråkan)

anonym (hmm)

"Har haft sex på ett fullagt logement i lumpen.. Killen gjorde lumpen samtidigt på samma ställe.."

Var det inte med killen??

• Anonym

I en brandbil

framsätet på min gamla bil

i poolen utomlands

på en brygga utmed en trafikerad väg

bastun

i mammas och pappas trädgård

• Anonym (fler...)

på trappan i huset vi bor

vid fönstret på hotellrummet i sthlm, högst upp med lampan tänd. (undrar fortfarande om någon såg...)

i duschen på campingen i Varberg

på en strand på Malta. På natten...

• Anonym (hmm)

Anonym (tråkan)- Var jag så otydlig??

• Anonym (Härligt)

Man tänder ju till på denna tråden.

Mitt bästa minne är när jag och gubben varit på parklubb i sthlm.
    Sitter i en soffa o rider av honom o alla stannar för att få se!! Bytte vi ställning så ställde dem sig så att de såg bättre Bästa jag varit med om!!!

Stannat bilen i skogen och tagis oss en snabbis.

Båten

Bakom elskåp på en camping

Bryggan vid båten

Det är härligt!

Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.