• Maomao

Häftigaste stället du haft sex på.

Vilket är ditt häftigaste "sexställe"?

Har många roliga ställen men det roligaste var nog ändå när jag och min dåvarande pojkvän var ute i skärgården på kräftskiva och vi blev lite pilska på småtimmarna och tog en lite eka och rodde ut en liten bit i soluppgången. Ingen såg oss men det var alldeles vindstilla så vi hörde allt som sades på stugan. Annars var det bara vi och måsarna..

• Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.
  • JustJack

Mitt bästa bud är i skogen bland en massa NÄSSLOR! Upptäckte det först när vi var färdiga och hela högerbenet sved som attan....

• Anonym (kul...)

På trappen tillAF-borgen i Lund! På en klippa i Bohuslän och i ett tält fullt med sovande?folk...

• Anonym (HiLife)

Arcoiris:

En av stadens mer välbesökta krogar, 250 människor som trängs framför garderoben med bara två garderobiärer, en kort kjol och lite flinka fingar... Det svåraste var att få tillräckligt mycket plats att få ner händerna och dra upp gylfen. Resten skötte sig liksom själv.

• Leeanlej

i en sovsäck i ett vindskydd fullt med folk.
    på en sten vid mörrumsån vid en hängbro...bästa sexet i år! o vilken utsikt!

• Fröken Stålhand

Mitt i badhusparken i ösd under Yran för nio år sedan... Jag och en kompis hade var sitt ragg, låg i var sin ände av buskaget! Hennes ragg var Colombian så det enda man såg var ett par kallingar som for upp och ner...

It´s nice to be important but it´s more important to be nice...
  • Rokka Jill

häftigt vet jag inte.. tycker alla ovanliga ställen har varit häftiga o gav en kick.. skolans dass helt okej skoldag faktiskt ;.)

• Leeanlej

Tack rokka Jill!

i skolans trappuppgång på väg ner till källaren en helt vanlig skoldag!!!

• Rokka Jill
    Leeanlej skrev 2006-09-19 14:40:31 följande:
    Tack rokka Jill! i skolans trappuppgång på väg ner till källaren en helt vanlig skoldag!!!
    hahah denna tråden bör föräldrarna titta i som förbjuder tonåringar att sova över hos varandra..
    sex kan man alltid ha..
Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.