• Anonym

blygdläppsoperation

Jag har bestämt mig för att göra en förminskning av de inre blygdläpparna. Är det någon här som har gått igenom en sådan? Hur går det till? Hur känns det efteråt? Hur mycket kostade det?
    För att undvika kommentarer om att det jag gör är onödigt och utseendefixerat, så vill jag påpeka att jag endast gör detta pga bekvämlighetsskäl.
    Jag funderar på att göra operationen på Akademikliniken i Sthlm, de verkar ha en stor erfarenhet av detta.
    Tack på förhand!

• Svar på tråden blygdläppsoperation
  • Anonym

Men hur skriver jag ; Batalt-betalt, han-ha

• Anonym

Du har råd om du vill! Akademikliniken är mkt bra där jag var!! Spara et tusenlapp eller två i månadn o lev snålt. Jan Jernbeck är bra och Magnus.

• Anonym

Jan Jernbeck har gjort både mina blygisar och bröst

• Anonym

Åh, tack så himla mycket för era svar!

• Anonym (en till)

Hur gjorde dom operationen? Skar dom ut en "tårtbit" eller klippte dom rakt av?
    Har det blivit ärr efteråt (förhårdnader eller dyligt)?

• Anonym

Hur opererar de hängig klitoris? Ni som har opererat er; har ni bara som ett "streck" nu?

• Anonym

Då de gjorde på mig skar de rakt av så mina inre är ungefär lika korta som mina yttre... Ville inte ha kortare än så Syns inga ärr alls eller förhårdnader. De inre är oftast lite skrynkliga också så man ser inget ärr eller oregelbundhet.

• Anonym

jag ska göra en sån operation...ringde idag & ska tänka lite men har redanbestämmt mig..bara pengarna ja ska spara..

Svar på tråden blygdläppsoperation