• Anonym

blygdläppsoperation

Jag har bestämt mig för att göra en förminskning av de inre blygdläpparna. Är det någon här som har gått igenom en sådan? Hur går det till? Hur känns det efteråt? Hur mycket kostade det?
    För att undvika kommentarer om att det jag gör är onödigt och utseendefixerat, så vill jag påpeka att jag endast gör detta pga bekvämlighetsskäl.
    Jag funderar på att göra operationen på Akademikliniken i Sthlm, de verkar ha en stor erfarenhet av detta.
    Tack på förhand!

• Svar på tråden blygdläppsoperation
  • Anonym

Tjohooo! Nu har jag precis fått klartecken från Medical Finance som jag ska få låna pengar av till operationen! (jag har redan pengarna till operationen, men tar lån hos dem för att få försäkringen) De har letat fram de bästa klinikerna åt mig. Så nu står det mellan Akademikliniken och Kirurgcentrum i Sthlm! Jag ska ringa till någon av dem och beställa en konsultation i dag! Sen så hoppas jag att operationen blir av så snart som möjligt! Är sååå glad just nu!!

• Anonym

TS: Grattis!! Jag föreslår Akademikliniken.

• Anonym

Mina hänger också ca 1,5 cm utanför tror jag. Jag har skämts hela mitt liv och har även problem med dem. hur mycket utanför hänger era?

• Anonym

Hmm, om jag säger så här: Jag kan snurra mina SJU varv! Det ni, värsta partytricket! Då är de långa! Jag ska ringa till Akademikliniken nu, nervös som bara den! Hoppas att det finns tid för mig så fort som möjligt!

• Anonym

Nu har jag ringt!!! Kanontrevlig receptionist som svarade i telefonen, och Jan Jernbeck hade en tid åt mig redan nästa vecka! Snacka om tur, för han hade ett återbesök, och efter det hade han väntetid ett helt år!!  Trallala vad jag är glad just nu!

• Anonym

Nu har jag varit på konsultation och är jätteglad just nu! Jag fick en tid om bara två veckor!

• Anonym

TS: Du kommer att ha svårt att sitta den första tiden men det kommer gå bra

• Anonym

Min sambo har tagit ledigt i tre dagar, så jag ska bara ligga med benen brett isär (ha ha, det lät ju) och läsa böcker!

Svar på tråden blygdläppsoperation