Tråden för oss som precis blivit dumpade av sin partner
Tänkte starta en tråd för oss som precis blivit dumpade av våran partner. Tänkte att här kan vi stötta varandra.
Själv blev jag dumpad för 4 dagar sedan, känns himla tungt. Även fast vi inte varit tillsammans så länge, nästan 2år. Men det känns, det gör de.
Några andra kanske? här kan vi dela känslor och allt annat vi vill. Ha en bra dag, och många styrkekramar från mig!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-20 11:53:19:
18 oktober - Min födelsedag. Mitt ex kunde inte stanna och fika och han verkade hel skum. Sen ringde jag han senare på kvällen, och det var första gången han sa att han inte kunde prata för att han såg på film!
19 oktober - Den dan vi skulle ha firat 1år & 6månader på om vi inte gjort slut för 1månad och 1 vecka sedan. Han ringde mig alltså igår kväll, och berättade att anledningen till att han inte kunde prata var för att han hade 3polare där & 1 tjej. Han berättade sedan efter en 3minuters tystnad i telefonen att han och hon har börjat träffas.
Den tjejen var tillsammans med hans kompis förut, och vi brukade umgås med dom. Sen gjorde hhon slut med honom och min kille med mig. Börjar se det hela sambandet, om det nu är så. Det värsta var att mitt ex sa att vi skulle visa varandra respekt, vill säga inte träffa andra så vi sårar varandra. Han visade mig respekt i 1månad & 1vecka. Lite arg man blev. Han är så himla låg i mina ögon nu. Jag är så himla arg och besviken!
"Älska ingen då blir du bara sårbar"