Inlägg från: Thessis77 |Visa alla inlägg
  • Thessis77

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Ofir: aa, de där "slappna av"- kommentarerna kunde nog folk hålla för sig själva. Visst, kanske det finns ett litet samband mellan stress och oregelbunden mens, men jag tror inte egentligen på att "man inte blir gravid bara för att man önskar det så mycket", så som vissa tycks insinuera..

• Thessis77

Tack Babynr1! Du ser ut att ha äl i dagarna eller...? Nå, man kan väl aldrig mysa för mycket

• Thessis77

Henriks wife: hade jag en sån kurva som du skulle jag vara helt sjukt hoppfull (och jag hade också testat säkert fjorton gånger vid det här laget ). Nämen det ser jätte bra ut!!

Babynr1: lite skumt; jag tror att din äl nog inte var på fredag utan antingen lördag eller idag. Tror också att ni hann bra med BD-tajmingen. Blir intressant att se din temp imorgon dock!

• Thessis77

Henriks wife: jag förstår dig bra, ett minus är ju det sista man vill se. Det är nog bra att ha lite tålamod tror jag (även om jag alltså själv inte alls lever som jag lär, haha )

• Thessis77

Hej!

Beklagar verkligen massor tantbesöken hos flera av er... Ge inte upp hoppet ändå, jul- och nyårspresenter är säkert på väg!

Ganska stort dip för mig idag, på dag 7. Den vita pluppen beror på att jag tempade en timme före vanlig tid. Är lite fundersam över hur korrekt tempen är. Tempade första gången kl 7:30 och fick alltså 36,6 grader. En timme senare (som är min vanliga temptid fick jag 36,9 grader. Efter qatt jag tempat första gången gick jag på toa och lade mig på nytt, men fick inte sömn. Låg alltså en timme vaken, dock utan att röra på mig eller så. Vilken temp skulle ni sätta i kurvan? Jag satten den första tempen eftersom den ändå är tagen efter mer än 3 timmars sömn och utan toabesök etc. Den andra tiden är tagen på vanlig tid, men det är ju svårt att säga hur toabesöket och vakandet har inverkat...

• Thessis77

Magda: ja, man kan ju alltid hoppas på impdipp. Själv tror jag dock det har att göra med att jag tempade lite för tidigt idag. Och dessutom har jag haft en "impdipp" i typ varje cykel utan att jag blivit gravid...

• Thessis77

Fru JD: TACK för ditt svar! Jag har väntat på en kommentar hela dagen JAg håller nog med dig gällande att den första tempen torde vara mer rätt. Jag är inte heller ännu så orolig för att tempen sjönk eftersom det är läääänge till BIM ännu! Tror nog att tempen höjs imorgon igen. Det har hänt förut!

• Thessis77

Noghtfall: äsch då. Dumma tant Lycka till i framtiden och kom tillbaka om/när du känner för det!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*