Inlägg från: Thessis77 |Visa alla inlägg
  • Thessis77

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Oj vad många som väntar på BIM! Hoppas tanten håller sig borta!
    Det är nog fruktansvärt frustrerande att sitta och vänta!

• Thessis77

Beklagar fealin, jag vet känslan. För mig är det nog så att när tempen går ner (ens lite) ungefär vid dag 13/14 dpo så är det kört. Men det är ju bara jag.... Det är nog ibland deprimerande att varfa så förutsägbar, men man sparar ju gravtest i alla fall...

• Thessis77

Måste nog hålla med Johto ja med. Tror att varannan dags-metoden är bra för sådana som inte har så stor koll på äl och sånt, men då får man ju hålla på en lite längre tid också för att vara säker att man inte missar äl. För dem av oss som försöker ha koll tror jag nog att det är bara att tuta och köra så ofta man vill när det är dags för äl. Detta är också rådet som de ger på FF faktiskt. Och jag tror ju blint på ff

Fina kurvor ni har här förresten! Har inte hunnit kommentera här så mycket pga. allt möjligt här hemma. Själv har jag inte mycket att raportera - väntar fortfarande på äl (idag dag 15). Förra månaden visade älstickorna plus på dag 16 och 17 och äl var dag 18. Vi får väl se hur det blir denna gång....

Duntoffla: trist sänkning, men ändå en bra bit ovanför coverlinjen! Än ser det bra ut m.a.o.!!

Fealin & sisf: ser framemot att se era dagens tempar! Guud vad spännande alltså! Några känningar annors sådär...?

Johto: Usch, pinans dagar för dig, men din kurva ser fin ut!!!

N1ttan: Pinas med dig också. Hmmm.. Dag 7 på gång och en sänkning - impdipp kanske?

• Thessis77

Fealin: låter ju onekligen VÄLDIGT lovande det där!!! Håller verkligen tummarna upp för dig!!

• Thessis77

Jessica26: Fy vad jobbigt.... Men det är visst ändå för det bästa de vill göra så. *Styrkekramar*

• Thessis77

n1ttan: har tempat på andra tider än vanligt; därav de vita bollarna
    Älstickan visade två lika starka sträck (åtminstone enligt min egen bedömning) så jag väntar på äl imorgon eller i övermorgon. F¨r se hur det blir med tempen! Dagens höjning lär bero på att jag drack lite igår...

• Thessis77

Nightfall: jag skulle tippa på äl på dag 18. Kan hända att du inte får ditt kryss dit på grund av att du inte har så många tempar ifyllda innan dess (ff ger ju krysset efter att tempen varit högre än genomsnittet från de sex tidigare dagarna i 3 dagar). Usch, det där var komplicerat förklarat man du förstår säkert ändå

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*