Inlägg från: Thessis77 |Visa alla inlägg
  • Thessis77

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

pilsa: neeeej vad tråkigt!! Beklagar verkligen!

• Thessis77

Vet precis hur det känns plisa. Men tänk på att du åtminstone älar, det är alltid något positivt. Det är många här som inte har äl alls. Så försöker jag peppa mig själv när tantjäveln kommer trots att man gjort allting rätt!

• Thessis77

n1ttan: men än finns det ju hopp, för din kurva ligger ju fortfarande en bra bit ovanför coverlinjen! Många styrkekramar i alla fall!!

• Thessis77

Henriks wife: ja, alltså om du hade äl på onsd. och ni mös hela helgen så finns det ju nog en chans. Däremot hade fredagens mys knappast någon inverkan om äl redan hade skett. Om ni hade mys på helgen så är det ju 3-4 dagar före äl och mig veterligen kan spermierna leva upp till fem dagar. Bäst är ju förstås om man kan tajma myset till lite närmare äl tror jag... Men håller tummarna för dig att det ska lyckas!

• Thessis77

skrattigtjej: har du fått tantbesök än? Eller har du kanske rentav testat?Din kurva är höst på listan och kunde väl placeras på rätt ställe?

• Thessis77

Idag gick min temp upp lite igen och kunde inte låta bli att smygtitta; ff sätter ut mitt kryss imorgon om jag har en likadan temp som idag Såå skönt att denna väntan på äl är över (nåja, nu väntar man på BIM igen förstås...). Igår köpte vi en splitterny bil också, med gott om utrymme för en barnvagn och sånt i bakluckan - om det så vill sig !

Johto: Bekalagar tanten... Nya tag nästa gång! *kramar*

Kommer in lite senare för att kommentera mer då flera har satt in tempen för idag.

By the way, ser att det på listan finns såna som har fått tantbesök , men har fortfarande gammalt BIM-datum....? T.ex. Plisa...?

• Thessis77

Duntoffla: grattis till tanten (det är rätt ovanligt att säga det i denna tråd!). Nu är det bara att köra igång igen och spana in nästa ägglossning! Hoppas det lyckas fort för er!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*