~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Duntoffla: PS. Om du har ont nu och det visar sig vara mens, så kan det ju bero på skrapningen. Man blir ju lite tilltufsad inuti och kan en period få lite andra mens-symtom än vad man är van vid.
Duntoffla: PS. Om du har ont nu och det visar sig vara mens, så kan det ju bero på skrapningen. Man blir ju lite tilltufsad inuti och kan en period få lite andra mens-symtom än vad man är van vid.
♥♥♥Kämparnas drottningar ♥♥♥
Pilsa www.fertilityfriend.com/home/138f07 BIM 17/10
mala78 www.fertilityfriend.com/home/mala78 BIM 24/10
Nightfall www.fertilityfriend.com/home/1283de BIM 24/10
sisf www.fertilityfriend.com/home/edfcc BIM 28/10
Thessis77 www.fertilityfriend.com/home/15641b BIM 29/10
Athena78: www.fertilityfriend.com/home/Athena78 BIM 30/10
Ofir www.fertilityfriend.com/home/12c2cf BIM 1/11
Lovefool www.fertilityfriend.com/home/lovefool BIM 1/11
missK www.fertilityfriend.com/home/14ce2a BIM 2/11
Magda84: www.fertilityfriend.com/home/154065 2/11
Jozfein www.fertilityfriend.com/home/1650d1 2/11
Snice www.fertilityfriend.com/home/snice BIM 4/11
Jam www.fertilityfriend.com/home/b931a BIM 4-5/11
cotterpin: www.fertilityfriend.com/home/cotterpin BIM 6/11
Jessica26 www.fertilityfriend.com/home/Jessica26 Bim 6/11
Havssol www.fertilityfriend.com/home/havssol 9/11
BabyNr1 www.fertilityfriend.com/home/fe1be BIM 15/11
Fru JD www.fertilityfriend.com/home/FruJD BIM 17/11
Korpan www2.fertilityfriend.com/home/ec46b
skrattigtjej www.fertilityfriend.com/home/1688d8 BIM 21/11
äppelblomman www.fertilityfriend.com/home/appelblomman
Myliten www.fertilityfriend.com/home/myliten
Bäsebus www.fertilityfriend.com/home/124d5d (10)
Jakey www.fertilityfriend.com/home/14d305
Bobbo www.fertilityfriend.com/home/16a368
fealin www.fertilityfriend.com/home/1642e3
KEK www.fertilityfriend.com/home/16d2d7 BIM 25/11
+++Lyckostarna+++
+ Dulia www.fertilityfriend.com/home/Dulia BF 6/6-07
+ MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela BF 8/6-07
+ Pezon www.fertilityfriend.com/home/163867 BF 10/6-07
+ Blingring: www.fertilityfriend.com/home/blingring BF 12/6-07
+ Ankiz www.fertilityfriend.com/home/8021c
Pilsa: Har du tagit något mer gravtest?
Mala78: Hallå, hur går det för dig?? Dagens temp, pleeeease... Jag hoppas att du inte fått mens..
Nightfall: Hur känns det för dig?
Sisf: Det ser ju fint ut. Du har en fin dip på dag 6, men ser att det hade du förra kurvan också. Hoppas att det denna gång, betyder något riktigt bra!
Tessis77: Hej o välkommen. Vilken kort LF.. Tror du att du skulle kunna ha haft ÄL dag 36 förra cykeln istället för den dag som FF streckat ut? I så fall skulle din LF vara 13 dagar. *bara en fundering*
Athena78: Jag röstade på dag 16 som din ÄL-dag.
Ofir: Väntans tider för dig.. Förhoppningsvis på mer än ett sätt
Lovefool: Det gäller dig med!
Bobbo: Ett plus är alltid ett plus!!! Grattis!! Försökte kika in i ditt fotogalleri men jag hittade inget
. Din kurva kan man inte riktigt utläsa något av eftersom du inte tempat en hel.. Men det är klart att du är gravid om ditt test visar plus! Äntligen en till plus här i tråden!
Magda84: Jag håller med dig. Snice är en riktig stjärna! Känns "proffsig" i sina kommentarer också
Tack Snice: Ja det är det... Och du vet ju hur kul jag tycker att det är
Och du, då går och väntar och kan inte göra annat nu.. Men om sisådär 8 dagar så vet du! Trivs du bra med ditt FF utan VIP? Jag såg att Magda också kör så.
Bobbo: OK, nu har jag kollat.. Det är klart att det är ett plus!!! Hur trodde du att ett plus såg ut?? *skoja bara lite med dig* Jag vet att man kan tvivla på sina ögon och sitt intellekt när man plussar och bara tro att man ser det man vill se
Men så är det INTE i ditt fall! Grattis igen!
Pilsa: Jag har också funderat i de termerna när det gäller din kurva, att du kanske inte haft ÄL. Det blå krysset hade du väl satt ut själv... Och det var ju inte så konstigt, men eg så har väl inte temperaturen riktigt bekräftat att det var ÄL? Hoppas att den är på g nu då, som du tror!
Ofir: Vilken fin kurva!!! Det tycker jag att du ska tänka på under dina internet-fria dagar!!
Lovefool: Ta inte ut något ännu! Du brukar ju ha en lutealfas på åtminstone 13 dagar och det var ju inte direkt någon störtdykning din kurva gjorde!
Miss K: Hhm, ja din kurva brukar ju inte dyka ner sådär runt dag 7, så det blir himla spännande att se hur den utvecklar sig.
Magda 84: Jo, denna kurvan ser allt lite annorlunda ut mot din förra. Även din gör ett snyggt dyk, där på dag 6!
Jozfein: Hur känns det för dig? Några symtom, grav- eller mens?
Therese77: SNYGG höjning! Hoppas att det fortsätter så!
Snice: Har du blivit något klokare, allteftersom dagen har gått? Som du säger, att det skulle vara ÄL idag för din del stämmer kanske bättre överens med tidigare kurvor. Men hur har du gjort med din ÄL-test? Jag vet att du funderade fram o tillbaka på om du skulle använda dem? Har du gjort det? Vad har de visat i såfall?
Alla: Min dator krånglar jättemycket. När jag ska kolla på era kurvor så får jag alltsom oftast upp en blank sida som inte går att stänga ner.. Det är så tröttsamt. I alla fall, så är det därför jag inte kollar några mer kurvor just idag, även om jag blev väldigt nyfiken på din, Jessica!! Jag har en fråga till er som har VIP på FF: När jag fyller i olika symtom på "Specifics", så kommer de inte alltid med på själva kurvan. Jessica, jag tror att du skrev något liknande någon gång... Hur gjorde du för att ändra på det?
Ha en fortsatt skön söndag allihopa!!
PS: Jag ställde om klockan igår kväll och tempade enligt vintertid idag. DS
Fealin: Välkommen tbax!! Vi har BIM nästan samtidigt! Det är ÄL snart för din del, så nu får ni passa på o "ligga" i! Lycka till!!
Fealin: Nej jag har inte alltid så sent, jag räknar med ÄL inom 4-6 dagar, alltså på dag 15-17 ngn gång. Anledningen till att ÄL var så sen förra gången var att det var första cykeln efter ett utomkvedshavandeskap och att min cykel blev lite längre bara för det. Men nu tror jag nog (och hoppas) att den ska vara tillbaka i gamla gängor igen. Vi får följas åt, Fealin!
Jozfein: Jag håller tummarna för dig!!
Fealin: Jag gissar (obs: gissar) att man kan få värk utan att det är en "riktig" ÄL.. Om äggstocken kämpar för att släppa ett ägg, så kan väl det kännas, även om nu inte ägget släpper till slut. Varför undrar du? Har du haft falska ÄL förut?
Jessica26: Tack för tipset!! Jag ska pröva det! En kram till dig!!
Ofir: Man ska inte stoppa in huvudet i plastpåsar, det kan vara farligt!! Nä, skämt åsido... Att doftsinnet förstärks på något sätt när man är gravid är väl ett välbekant faktum. Hoppas att det är så nu då, och att din kropp inte bara jäklas med dig...