• Fru JD

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Äppelblomman: Alla som vill får vara med och glögga förstås!! Hoppas att allt är bra med dig!

HW: Välkommen hit! Jag känner igen dig från en annan tråd, där jag varit och smygt utanför dörren ibland utan att riktigt vågat mig in än. Jag hoppas att denna tråden blir en riktig lyckotråd för dig!!

• Fru JD

MDJ: Man får inte kryss förrän man har haft tre höga tempar i rad. Är 36,6 högt eller lågt för dig?

• Fru JD

Pilsa: Jag tycker också att en sådan där riktig BBT är rena plågan att ta på morgonen. Det tar enormt lång tid..

• Fru JD

MdJ: Jag tycker inte att din kurva från förra månaden ser konstig ut. Det är stor skillnad på din snitt-temp före och efter ÄL. Om en eller ett par dagar tror jag att du har ditt kryss!! Lycka till!!

• Fru JD

Snice: Jag håller tummarna för dig!! Åh vad jag hoppas att allt bara stämmer och att du sprider glädjebesked här i tråden en bit in i december!!

• Fru JD

Ofir: En stor varm kram till dig. Känner igen mig, då jag har haft en väldigt liknande upplevelse precis. Sedan fick min vän reda på att hennes foster inte levde i v 12 så då fick jag världens ångest över alla avundsjuka tankar jag tänkt.. Men jag förstår hur det kan kännas, ville jag bara säga. Vi är trots allt bara människor och iblan kan man inte låta bli att avundas dem som det går vägen för. Kram igen!

• Fru JD

Snice: Känner så väl igen mig i vad du skrev. Jag blev också mamma tidigt (i alla fall för att vara i min omgivning, mina kompisar börjar skaffa barn NU, 16 år senare.). Lätt gick det då och lätt trodde jag att det skulle gå nu. Min man har inte heller några barn sedan innan och jag vill också få vara med om det på det andra sättet. Tror jag skulle njuta mer nu av själva föräldraskapet. Vi får se.

n1ettan: De borde ju anmälas i så fall, de som jobbar inom sjukvården där du bor. Sjukvårds-sekretessen är ju otroligt starkt reglerad och den är ju dessutom väldigt sträng. Vilka idioter i så fall!! Om du ursäktar uttrycket!

Ja, det verkar vara många härinne som behöver en kram nu!! Därför skickar jag ut massor i etern, bara att roffa åt sig!!

• Fru JD

Duntoffla: Jag tycker oxå du ser ut att ligga på 16 dagars lutealfas. Om man tittar på din oktober-kurva så ser det ut som om din LF skulle kunna ha varit 16 dgr då också.

• Fru JD

Duntoffla: Jag är hyfsat säker på att du ska räkna senaste mensens första dag fram TILL nästa mens. Inte räkna in nästa mens första dag, för då räknar du samma dag två gånger om du förstår vad jag menar.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*