~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Ett bamse-grattis till er, Bäsebus!
Ett bamse-grattis till er, Bäsebus!
Fealin: Jag hoppas på dig!!
Fealin: En stor kram till dig!!! Nu får vi slå följe igen... *halar fram glögg-flaskan o försöker locka fram ett litet leende..*
Duntoffla: Jobbigt lång kurva du har. Jag hoppas att du snart får klarhet i hur du ligger till i din kurva. Att inte veta måste vara tufft.
Sisf: Blir spännande att se dina tempar nu under helgen!
Johto: Bara att vänta o se när det gäller din kurva.
Athena78: Men du, att tempen går ner nu behöver ju inte betyda något alls. Det är väl tvärtom ganska trevligt att den dippar på 7 DPO.
N1ettan: Fin kurva! Hur lång lutealfas brukar du ha?
KEK: Även du har en snygg dip, där på dag 8!
Mala78: Ja, det är lite svårt att försöka tyda din kurva.. (speciellt när man inte är ett proffs). Hoppas förstås att det är sådär en riktigt fin gravid-kurva ser ut!
Thessis77: Grattis till att du nu klart o tydligt har ÄL.. Ingen grön plupp vid datorn ikväll alltså..
Ofir: Grattis till dig också. Skönt att det funkar för er nu... Hoppas att det fungerar precis hela vägen!
Beckulena: Ett stort grattis till dig även i denna tråd!! Som sagt, ett plus är alltid ett plus har jag hört!
KEK: Ett jättegrattis!
Äntligen lite positiva nyheter här i tråden. Det har har varit stiltje lite ett tag nu, men sedan blev det Bäsebus, du och Beckulena! Vi övriga ska dricka glögg och berusa oss i väntan på bebismagen.
Hej Snice och välkommen tillbaka!! Härligt att ha dig här igen!