~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Ofir: Ohlalala!!! Uppåt! Åh, vad jag håller tummarna för dig nu!
Miss K: Trist med negativt test.. Men du, nästa gång!!
Magda84: Vad tjusigt!! Ytterligare en snygg höjning. Hoppas otroligt mycket för din skull också!!
Blingring: Tack för din gulliga hälsning!
Jozfein: Tack för din omtanke och vad tråkigt med minuset! Jag önskar verkligen att du skulle få plussa. Ja, alla ni som försöker få ängla-syskon, jag tycker att ni ska prioriteras i pluskön.. !
Thessis77: Ytterligare ett minus... Då kan du också dricka starkvinsglögg till 1:a advent. (Fealin o Äppelblomma är oxå med!)
Snice: Ditt kryss har försvunnit!! NÄ, vad trist! Jag frågade dig för ett par dagar sedan (men har inte sett om/att du svarat) om du kör/kört med ÄL-stickor denna gång? Vad orättvist att vissa kroppar ska jäklas så mycket med sina ägarinnor, när andras är som schweiziska klockor!!
Cotterpin: Stadigt uppåt! Hoppas att den håller sig där nu!
Jessica26: Ja, din kurva ser verkligen annorlunda ut nu. Undrar hur mycket som beror på din nya temp och vad som beror på annat??? Hoppas verkligen att din undersökning ger dig besked om att allt står rätt till eller att något ev fel är lätt avhjälpt så att du är nyservad och klar att köra snart!!! En kram till dig!