• Fru JD

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Ofir: Ohlalala!!! Uppåt! Åh, vad jag håller tummarna för dig nu!

Miss K: Trist med negativt test.. Men du, nästa gång!!

Magda84: Vad tjusigt!! Ytterligare en snygg höjning. Hoppas otroligt mycket för din skull också!!

Blingring: Tack för din gulliga hälsning!

Jozfein: Tack för din omtanke och vad tråkigt med minuset! Jag önskar verkligen att du skulle få plussa. Ja, alla ni som försöker få ängla-syskon, jag tycker att ni ska prioriteras i pluskön.. !

Thessis77: Ytterligare ett minus... Då kan du också dricka starkvinsglögg till 1:a advent. (Fealin o Äppelblomma är oxå med!)

Snice: Ditt kryss har försvunnit!! NÄ, vad trist! Jag frågade dig för ett par dagar sedan (men har inte sett om/att du svarat) om du kör/kört med ÄL-stickor denna gång? Vad orättvist att vissa kroppar ska jäklas så mycket med sina ägarinnor, när andras är som schweiziska klockor!!

Cotterpin: Stadigt uppåt! Hoppas att den håller sig där nu!

Jessica26: Ja, din kurva ser verkligen annorlunda ut nu. Undrar hur mycket som beror på din nya temp och vad som beror på annat??? Hoppas verkligen att din undersökning ger dig besked om att allt står rätt till eller att något ev fel är lätt avhjälpt så att du är nyservad och klar att köra snart!!! En kram till dig!

• Fru JD

Myliten: Vad betyder MÖRTIGT? Det låter kul iaf..

• Fru JD

Havssol: Hallå!!! Har du varit här o hälsat på?? Vi saknar dig också ska du veta! Jag var inne o kollade på din kurva förut, och den är mer svårtydd än någon annan kurva jag någonsin sett... Kanske är det så en riktig plus-kurva ska se ut?! Ha det så bra och hoppas att du snart kommer tillbaka till oss!

• Fru JD

Snice: Glöm mina ofantligt dumma frågor om du använder ÄL-stickor!! Jag bestämde mig för att använda ögonen och VIPS så såg jag dina OPK-resultat tydligt på din kurva. Sorry! Har du gått över till CB eller hur bestämde du dig för att göra?

• Fru JD

En stor kram till er som fått mens. Skitmens!!

Jozfein: Vad bra ändå att din sambo kommer hem i precis rätt tid!!

MjD: Din kurva ser väldigt fin ut! Har ni tajmat BD bra under din fertila period?

Snice: Hur känns det? Har det hänt något på mens-fronten?? Jag är så nyfiken på din kurva denna månaden!

Magda84: Hur har det blivit för dig? Något mer mensliknande? Eller har det stannat av?

Jam: Undrar hur det går för dig?? Du får kika in till oss och berätta så snart du vet säkert!

• Fru JD

Cotterpin: Du har en väldigt fin kurva. Den skiljer sig faktiskt från förra på ett positivt sätt (hoppas vi).

Jessica26: Jag håller tummarna för dig! Det vet du väl?!

Havssol, Äppelblomma och Myliten, Jakey, Babynr1 och Fealin: Jag ska titta till er lite närmare nu i helgen. Kramar och fortsätt kämpa på!!

• Fru JD

Thessis: Beklagar det oerhört sorgliga beskedet om din mamma.

• Fru JD

Magda84 och MdJ: Så tråkigt att ni fått mens!! Vi får hjälpas åt att peppa varandra ända tills pluset kommer... För det gör det, till slut!!
    Jessica26:
    Snice: You were saying????? Missade ett tempa, på en dag som denna.... ? Det är väl ett bra tecken kan jag tänka, betyder att du är lite avslappnad iaf... Ser fram emot din rapport ikväll!

• Fru JD

Snice: Nää, säg inte att det är mens på g för din del nu.. Men du, dippen är ju inte så himla stor.. Jag fortsätter att hoppas för dig, ända tills jag är överbevisad!!

Jam: Nyfiken på hur det går för dig?!

Cotterpin: Trist att kurvan pekar neråt, men än har du inte fått mens, eller hur? Jag har faktiskt sett ett flertal gravid-kurvor som dippar precis runt BIM-datum.

Jessica26:

Havssol: Hur går det för dig??

Äppelblomma: Ser ju väldigt fint ut! Har ni tajmat BD bra??

• Fru JD

Snice: Vad trist med ytterligare en låg temp. Nu få din kurva ta och rycka upp sig lite tycker jag. Håller tummarna allt vad det går för dig!!

Alla goa tjejer: Skulle gärna vilka kolla era kurvor mer noggrant, men jag hinner inte. Jag åker iväg snart för begravning och är åter till helgen någon gång!!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*