• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • pilsa

Tack Snice,förstår vad du menar,vet inte hur jag tar bort det ena strecket dock.
    nu är i alla fall kärringen borta,skönt.

har ju börjat träna 3 gånger i veckan nu,fattar inte varför jag gav upp förra gången,det är ju såååå härligt.

• Duntoffla
    Blingring- Grattis till din graviditet! Och tack för ditt svar! Tempen ligger mao kvar lite högre. Vilken vecka är du i nu?
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • Snice

Kram till Magda... Va trist tjejen... men som sagt "go for it" på bröllopsnatten!

Usch va pirrig jag känner mig idag! Hmm... men får koppla bort det under dagen idag för jag ska jobba från 13.30 till 21.30... Så vi hörs ikväll så ska jag ge er besked om hur dagen varit!

• Duntoffla

Vad är ferning test?

• min dotter Julia

De gick åt pipsvängen denna gången med.. dags o börja på hormoner igen om 4 dagar.. Lycka till alla ni andra!!

• Duntoffla
    Min dotter Julia- vad trist! Hoppas på bättre lycka nästa gång. *kramar*
  • min dotter Julia

DUNTOFFLA
    Tack så mkt!! kram o trevlig helg

• Duntoffla

Tack detsamma tjejen! *håller tummarna för dig framöver*

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*