• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Snice

Nu ni finns en ny tråd för oss! Utlovade ju det till fredag 22/12, men tjuvstartade ikväll för ni är nog många som kikar in imorgon och då är det klappat och klart!!

Jag uppdaterade listan och tog bort Havssol (med sorg i hjärtat) eftersm hon tyvärr inte varit aktiv vare sig här eller med sin tempkurva i FF.... Jag hoppas verkligen hon kommer tillbaka till oss i del 2!!!!

VÄLKOMMEN IN:
    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m15551518.html

• Duntoffla
    Snice- DU ÄR EN KLIPPA!! Kyss
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • skrattigtjej

YES JAG TROR JAG FÅR REGELBUNDEN MENS SOM VANLIGT DETTA E ANDRA GR ISF DEN KOMMER I TID

Men när ska ja börja tempa?

jag kan köpa temp imon

Nån som ha nåt bra ställe där dem ha bra tempa. förutom nätet..

SNÄLLA SNABBA SVAR

Emmy
  • min dotter Julia

Vet inte vad som händer med min kropp.. har haft ont i äggstockarna sen dag 13-19 och legat i. och väntat att tempen ska höjas, men f*n inget händer !!!!! blir så ledsen.. Ska ju ha ÄL då ja käkar min pergo time.. *depp*

• skrattigtjej
    min dotter Julia skrev 2006-12-25 14:49:13 följande:
    Vet inte vad som händer med min kropp.. har haft ont i äggstockarna sen dag 13-19 och legat i. och väntat att tempen ska höjas, men f*n inget händer !!!!! blir så ledsen.. Ska ju ha ÄL då ja käkar min pergo time.. *depp*
    oj :S
    Men om du käka pergo ska de välla fungera som vanligt???

jag tror intre min temp metod  funka jag hade 34.6 i morse när ja satte väcka klockan på 6 på mornen :-/

suck de va en vanlig temp man har i armhåla, mun elle ändtarm, usha...

suckar djupt
    Emmy
  • min dotter Julia

Skrattigtjej, du kanske borde köpa dog en ny på apoteket?! hihi

Detta att pergon Inte hjälpt mig denna gången, har hänt 1-2 ggr innan och då har ja abra ringt sjukhuset o sökt min läkare som sen bara skriver ut tabletter för o sätta i gång min mens... de är ju ingen ide o gå på ägglossningsstimulerande då ja ändå inte får Äl. Alldeles för mkt hormoner som spökar i min kropp då.. (stackars min man)

• skrattigtjej
    min dotter Julia skrev 2006-12-25 15:32:29 följande:
    Skrattigtjej, du kanske borde köpa dog en ny på apoteket?! hihiDetta att pergon Inte hjälpt mig denna gången, har hänt 1-2 ggr innan och då har ja abra ringt sjukhuset o sökt min läkare som sen bara skriver ut tabletter för o sätta i gång min mens... de är ju ingen ide o gå på ägglossningsstimulerande då ja ändå inte får Äl. Alldeles för mkt hormoner som spökar i min kropp då.. (stackars min man)
    ush stackare

Hehe ja men jag testade en från apoteket med.. men tydligen har jag bara 34 i temp på mornen :S

hahahaa elle ifsg jag sov bara i 3h när ja vaknade och tempade sen somnade igen :-O
    Emmy
  • min dotter Julia

de kan väl inte stämma. är man inte typ död då?! Låter väldigt lågt.. :/

Hoppas din Jul var bra!!

• skrattigtjej
    min dotter Julia skrev 2006-12-25 15:45:53 följande:
    de kan väl inte stämma. är man inte typ död då?! Låter väldigt lågt.. :/Hoppas din Jul var bra!!
    HAHAHAHA JAG E ETT VANDRANDE SPÖKE

JIPPI HAHAHAHHAA VA ROLIGT
    Emmy
  • min dotter Julia

nej inte så ja menade, så ta inte illa upp.. har du bett din kille testa med termometern?! så ni inte råkat få "måndags-exemplar" av temometer?!

• skrattigtjej
    min dotter Julia skrev 2006-12-25 15:49:48 följande:
    nej inte så ja menade, så ta inte illa upp.. har du bett din kille testa med termometern?! så ni inte råkat få "måndags-exemplar" av temometer?!
    hehe nej ja tog inte illa upp ja ha själv tyckt de va lite kosntigt

vad e måndags exemplar?
    Emmy
  • min dotter Julia

ja då man bara Råkar få produter/varor som är fel på..

• min dotter Julia

Skrattigtjeje. ja såg nu att de andra tjejerna är på den andra tråden av termometerberoende vänner del2 haha därför de var så tomt här!!

• skrattigtjej
    min dotter Julia skrev 2006-12-25 15:59:17 följande:
    Skrattigtjeje. ja såg nu att de andra tjejerna är på den andra tråden av termometerberoende vänner del2 haha därför de var så tomt här!!
    hahahaa asså hahahahaha va skumt
    Emmy
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*