• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • min dotter Julia

vet inte om man får ta upp "privata" händelser här.. men kommit små röda flytningar i kväll. och tror detta blev slutet på min drömmande resa... och de tog mig hårt

• Snice

Tack för att ni visar mig intresse tjejer!! Värmer gott!
    Jag mår bara bra och har inga symtom åt vare sig det ena eller det andra! Får väl se här imorgon.... spännande för mig med!!

• Cotterpin

Jag tycker det tar olika hårt varje cykel, vissa gånger är man nog mer inställd på det än andra.

• Athena78

Hej hej flickor!

Har konstigt ont i magen ikväll, är bara på CD 7 men känns som att det vore BIM... Nåja, inget förvånar mig längre när det gäller kroppen

Jam Spännande, hög temp ju! Hur har det gått?
    Min dotter Julia Mig gör det absolut ingenting om man vill ta upp "andra" saker här.
    Cotterpin 4 relativt höga tempar, ser ju bra ut!
    Snice Hoppas tempen sticker upp imorrn igen!
    Jessica26 Trist med tempdip idag, några symtom åt ngt håll så att säga?
    Havssol Har du pausat i tempandet?
    Äppelblomman Fin ökning idag! Hoppas det fortsätter så

Kram kram!

• Snice

Gomorron! Jag får lov att göra alla besvikna... jag glömde ställa klockan för tempning så det blir ingen temp alls idag för min del! Jag brukar ju tempa 05.30 och när jag vaknade nu kl. 9.00 så tänkte jag att det inte är nån idé... Så jag får väl se vad som händer idag på BIM!

Nu ska jag kolla om fler är vakna...

• pilsa

godmorgon,nu hade jag en temp på 36,4 i dag,ska jag verkligen inte fylla in den fast den har stigit rejält?
    har ju ingen lust att ljuga liksom,vad tycker ni?

• pilsa

kolla min kurva,så här ska den se ut om jag är ärlig,vad ska jag göra?

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*