• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Fru JD

Magda84 och MdJ: Så tråkigt att ni fått mens!! Vi får hjälpas åt att peppa varandra ända tills pluset kommer... För det gör det, till slut!!
    Jessica26:
    Snice: You were saying????? Missade ett tempa, på en dag som denna.... ? Det är väl ett bra tecken kan jag tänka, betyder att du är lite avslappnad iaf... Ser fram emot din rapport ikväll!

• KEK

Tänkte försöka mig på att analysera några kuvor idag (ni är så duktiga på det).

Snice: Spännande dag för dig - håller tummarna

Jam: Hur går det för dig - tempar du inte efter äl?

Cotterpin: Ser bra ut - liten sänkning idag fast det är ju långt till coverline. Imponerande viktnedgång - grattis.

Jessica26: Härligt med en liten ökning idag.

Äppelblomman: Snygg kurva ser riktigt lovande ut när den tempen lägger sig på en ny högre nivå - några symptom?

• äppelblomman

KEK - Tack! Inga symptom alls.. Tänkte att jag skulle försöka känna efter så mycket den här gången, utan vara mer avslappnad. Får väl se hur det går, är ju en hel vecka kvar till BIM..

Min dotter Julia - Åh, va trist med mens.

Snice - Instämmer med resten: Missa dagens temp?! Du bygger upp spänningen ordentligt i alla fall!

• blingring

Tack, Duntoffla!
    Nu är jag i v.9 men går in i v.10 på tisdag. Har tidigt UL på måndag ska bli så spännande.

Ferning test är salivtest.

• Duntoffla
    Blingring- Tack för ditt svar! Salivtest? Oj, vad mycket man kan kolla! Spännande med VUL! Lycka till! kram
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • blingring

Ja, fast inte så vanligt att man testar det i Sverige tror jag.

Superspännande UL, t.o.m. Tack så mycket o lycka till du med!
    Kram

• Duntoffla

Aha, UL tom. Jag har bara fått göra VUL förut. Kan tänka mig att UL är lite mäktigare.

Ha det så bra!

Que Vivra verra- den som lever får se
  • Snice

Hej alla!! Kvällrapporten från mig! Ingen mens eller ens spotting idag (peppar peppar)... Vågar knappt tillåta mig att tro nåt för då blir man väl bara besviken! Min man däremot är väldigt hoppfull och han hade nästan tårar i ögonen när han pratade om det... *gulligt* Vi har bestämt att göra ett test imorgon bitti... det känns som att det är tidigt men vi prövar väl ändå! BIM + 1 ändå... Oj oj!

• Jessica26

Snice jag ska hålla tummarna helat natten

Lova att inte sova för länge då

Men nu ska jag krypa till kojs och hoppas på trifasisk kurva imorgon

Gonatt gonatt

Jag kommer alltid att ha en ängel
  • min dotter Julia

Hej hopp! Undrar.. Ska man skriva in om man har blodiga flytningar?! i sin kurva?! ska jag då ta de på dag 1 eller ta dag ett den dagen då de kommer mer blod?! Vet inte riktigt hur ja ska räkna som min första dag.. Någon som kan hjälpa mig?? natti natt kollar in här i morgon då ja vaknar

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*